Kan man dö av trisstes?

Lou siffer

officiellt lammkött
Gick med
18 Jun 2005
Hoj
en kvadad en nedkappad och en trasig
Ja kan man de? Tror jag befinner mig i farozonen. Har dödsrykningar som att seriöst försöka springa på vägarna (rammla ner och stuka foten)
och fundera på att lappa till första bästa människa för att se vad som händer.

Nej jag har inte drukigt, har bara sjukligt trist.

Kan knappt sitta still vad fasen ska man göra?

Last edited:
städa? ;)
Dö kan man säkerligen göra genom något påhitt, så som du har 'tipsat' om ^^;

prulle skrev:
2338427 Ja kan man de? Tror jag befinner mig i farozonen. Har dödsrykningar som att seriöst försöka springa på vägarna (rammla ner och stuka foten)
och fundera på att lappa till första bästa människa för att se vad som händer.

Nej jag har inte drukigt, har bara sjukligt trist.

Kan knappt sitta still vad fasen ska man göra?

gissa hur kul jag har det, sjukskriven i 2 månader, får inte göra ett piss.. inte anstränga mig för fem öre, inte träna (givetvis), köra bil eller hoj.. tyck synd om mig istället :3freak

Disasterpiece skrev:
2338440 gissa hur kul jag har det, sjukskriven i 2 månader, får inte göra ett piss.. inte anstränga mig för fem öre, inte träna (givetvis), köra bil eller hoj.. tyck synd om mig istället :3freak

hualigen, då kan jag gå med på o tycka synd om dig.. :pannkyss
går du med på o låna ut din A-behörighet under perioden kanske? ;)

Disasterpiece skrev:
2338440 gissa hur kul jag har det, sjukskriven i 2 månader, får inte göra ett piss.. inte anstränga mig för fem öre, inte träna (givetvis), köra bil eller hoj.. tyck synd om mig istället :3freak
Fyfan..

Jag har så jävulskt dålig fantasi bara.. Va ute å meka med hojen och konstatera att jag hatar vårt garage där jag slår i huvudet hela tiden och att jag drog sönder gängorna för att bulten va 3 mm för kort...

FreddaGädda skrev:
2338506 Har du inga polare?
4 St är bortresta 2 jobbat natt och resten letade fest framtills 12 då vi gav upp och han som skjutsat runt oss skulle åke hem så han skjutsa hem resten. Så jag har laddat hela kvällen för fest men så rå sket det sig..

Synd om mig. :tungan I lands problem? japp!

Disasterpiece skrev:

Är det en tycka-synd-om-tråd? Då passar jag in, sjukskriven sedan den 4:e april, får veta nu i veckan om jag ska operera ryggen eller ej och kommer troligtvis vara sjukskriven till tidigast september :huvet Duccen såld och husabergaren står och samlar damm. Klipper vass gratis bara för att ha nåt att göra på dagarna, blir galen när ryggen värker och man inte kan jobba som vanligt :(
Så ja, man kan dö av tristess men troligtvis har du hittat nån hobby innan dess.

ewook skrev:
2338459 hualigen, då kan jag gå med på o tycka synd om dig.. :pannkyss
går du med på o låna ut din A-behörighet under perioden kanske? ;)

hehe jovisst, sålänge du tycker synd om mig! du får med BE och CE också ifall det kan vara till någon nytta? :tungan

prulle skrev:
2338499 Fyfan..

Jag har så jävulskt dålig fantasi bara.. Va ute å meka med hojen och konstatera att jag hatar vårt garage där jag slår i huvudet hela tiden och att jag drog sönder gängorna för att bulten va 3 mm för kort...

sånna dagar ska man helt enkelt släppa allt i garaget och göra något annat..

Dee_cati skrev:
2338532 Är det en tycka-synd-om-tråd? Då passar jag in, sjukskriven sedan den 4:e april, får veta nu i veckan om jag ska operera ryggen eller ej och kommer troligtvis vara sjukskriven till tidigast september :huvet Duccen såld och husabergaren står och samlar damm. Klipper vass gratis bara för att ha nåt att göra på dagarna, blir galen när ryggen värker och man inte kan jobba som vanligt :(
Så ja, man kan dö av tristess men troligtvis har du hittat nån hobby innan dess.

detdär lät däremot rejält skittråkigt.. hur har du lyckats pajja ryggen så?

Last edited:
Disasterpiece skrev:
detdär lät däremot rejält skittråkigt.. hur har du lyckats pajja ryggen så?

Ich bin ein klantarschel.... Slog över på bakhjulet, landade på ryggen utan ryggskydd och en kotförkjutning var ett faktum, ihop med att en disk har blivit lite skadad och en nervbana ligger i kläm.

Dee_cati skrev:
2338876 Ich bin ein klantarschel.... Slog över på bakhjulet, landade på ryggen utan ryggskydd och en kotförkjutning var ett faktum, ihop med att en disk har blivit lite skadad och en nervbana ligger i kläm.

så kan det gå ja.. trökigt värre

Nursey skrev:
2339020 Prulle..gå o träna. Det är det enda som funkar (som man kan göra själv :brynad) då man känner sig sådär.

Edit ja man KAN dö av tristess :näsblod
Jag gick å tränna. Va riktigt upplyftande! Som en skatt jakt när man va liten.

(Ja jag glömde larma av, och har ingen anning om vart larm dosan satt :gnissel)

Dee_cati skrev:
2338532 Är det en tycka-synd-om-tråd? Då passar jag in, sjukskriven sedan den 4:e april, får veta nu i veckan om jag ska operera ryggen eller ej och kommer troligtvis vara sjukskriven till tidigast september :huvet Duccen såld och husabergaren står och samlar damm. Klipper vass gratis bara för att ha nåt att göra på dagarna, blir galen när ryggen värker och man inte kan jobba som vanligt :(
Fyfan det va riktigt drygt..

Nej det är mer jag hade så tråkigt så jag kasta upp nått att diskutera men sen palla jag inte det heller..

Last edited:
Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...