Kan man åka hoj i detta väglag?

Stuff

GRATTIS AIK TILL TRIPPELN!
Gick med
22 Jul 2005
Hoj
En tråkig men praktisk
Sitter på jobbet och ser den förbannade snön falla utanför fönstret. Hojen står på parkeringen och väntar på att få åka hem om någon timme. Så, hur ser väglaget ut just nu i Stockholm, är det någon som har varit ute?

ja ... det går att köra ...
fast jag sitter förstås inte i Stlm :)

Sitter på jobbet och ser den förbannade snön falla utanför fönstret. Hojen står på parkeringen och väntar på att få åka hem om någon timme. Så, hur ser väglaget ut just nu i Stockholm, är det någon som har varit ute?

Åkte just bil från norr-till söderort och sedan hem till city igen. All snö är smält, det är bara blött.

Mvh
J

jadå. men speciellt kul blir det inte.

Det är 2-5 grader i backen och 1-3 i luften enligt http://www.vv.se så det borde kunna funka...

Jag har iofs kört hoj till jobbet varje dag i år så mig ska man inte lita på.

Sporthoj.com är the place to be om man vill ha klara besked snabbt! :tummenupp

Klart det går...som bonus får du ett par timmar tvätt att se fram emot efteråt :rolleyes: :) :)

Jag tog hojen till jobbet idag....hade hoppats på lite bättre väder på eftermiddagen men det är väl bara att bita ihop och le bakom visiret. :yoparty

Nyheter
ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Danske Vilh. Nellemann övertar Honda-importen i Sverige

Äntligen är frågan om vem s...

Danske Vilh. Nellemann övertar Honda-importen i Sverige

Äntligen är frågan om vem s...

Harley‑Davidson ”Creators Custom Clash”

Harley‑Davidson drar igång ...

Di Giannantonio tillbaka som vinnare!

Fabio Di Giannantonio är fö...

The Distinguished Gentlemans’s Ride – Körs i morgon!

Den 17 maj är det åter dags...

GOTLAND GRAND NATIONAL OCH AFTONBLADET SÄNDER 12 TIMMAR LIVE FRÅN ÅRETS TÄVLING!

Foto: Karin Tornblom Pre...

Allt om MC på Rapidos öppet hus!

Kom och hälsa på Rapido MCK...

Bike på Rapidos öppet hus!

Kom och hälsa på Rapido MCK...

Back