Vikingarockaren
Sommar!!
Ganska omoget sagt.
Du känner inte mig.
Döm inte en man förrän du har gått en mil i hans slitna kängor.
Du känner inte mig.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Vikingarockaren skrev:Jag hade bara kniv just då jag skulle aldrig sticka ner nån bara så där och dom som känner mig vet det. Startar nästan aldrig bråk heller.
Det har ju inte med själva kniven att göra. Bryter man mot lagen på en punkt kan man göra det på andra punkter. Så resoneras det nog.triple skrev:Man ska inte ha kniv (nu vet jag inget om mr vikingarockaren) men tror nog ha kör lika bra både med och utan kniv
Vikingarockaren skrev:Ganska omoget sagt.
Du känner inte mig.
triple skrev:Man ska inte ha kniv (nu vet jag inget om mr vikingarockaren) men tror nog han kör lika bra både med och utan kniv
EDIT:stavvning
triple skrev:Det är dumt att bära kniv, köra för fort och dricka hembrännt, men (jag känner han inte iof) det beror mer på omständigheterna än vad man har kniv i fickan!
elelr![]()
Freppa skrev:Lyssna nu på farbror Freppas råd. Om någon drar kniv - SPRING! Spring så jävla långt det går. Jättelångt. Längre än du orkar. Och om de kan ta dig, jag då springer du inte fort nog. Träna på att springa, inte bära kniv.
Överdriv inte nu. Valbo är lugna gatan. Jag har skjutit fyrverkerier på folk där utan att åka på spöVikingarockaren skrev:triple: Hur vet du att vi drack hb?
Jag har förstått att jag inte kan leva det liv jag har levt nu så jag ska ta det lugnt ett tag nu med alkoholen och inte vara så uppkäftig men det är inte lätt jämt om man var en tönt för n¨ått år sen. Sen så springer man inte ifrån ett slagsmål i valbo här vill dom flesta ha slagsmål men det kan typ inte bli det här (vilket är bra) eftersom det finns alltid folk som skulle stoppa det.
Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion
Michael Schumachers Honda F... |
|
![]() |
Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti
Lördagen den 16 augusti 202... |
Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka
Under 46:e Coca Cola 8-timm... |
|
![]() |
Sandvikens franskaste Triumph
I Norrtälje kunde vi se hur... |