Kan inte sova - Hjälp mig somna!

Flesh

Ny medlem
Gick med
15 Feb 2006
Hoj
En snabb en!
Sitter just nu vid datan denna stillsamma natt. Det är tyst och mörkt utanför fönstret och de blåser lite i loven. Jag har lämnat dörren öppen till sovrummet och man hör flickvännen snarka enda ut hit.

Så nu till problemet. LIDER AV EN FRUKTANSVÄRD HUVUDVÄRK! (Har inte druckit alkhol) där är vulkan utbrott i sakllen på mig. Har druckit ca: 1.5Liter vatten inatt och tuggat alvedon som en häst!!!! Mer tips?! :gnissla

The cause of, and sollution to all problems, alcohol.

kaZmur skrev:
2310680 The cause of, and sollution to all problems, alcohol.

Har moralen att INTE dricka på söndag - tordag

Hur f*n ska jag kunna jobba iimorrn????!!!!!!!!!

2fast4hjo skrev:
2310684 Få din flickvän o sluta snarka

Snarkar gör hon ju inte men de låter som en kuling vind drar förbi varje gång hon andas in. Fast de är som sagt i värken i huver problemet ligger. :huvet

Flesh skrev:
2310685 Har moralen att INTE dricka på söndag - tordag

Hur f*n ska jag kunna jobba iimorrn????!!!!!!!!!

Snarkar gör hon ju inte men de låter som en kuling vind drar förbi varje gång hon andas in. Fast de är som sagt i värken i huver problemet ligger. :huvet

Kanske drukit för mycket vatten (generellt så ska man bara dricka vatten när man är törstig, :ajjabajja inte bra för njurarna och man kan lätt få ont i huvudet om man dricker för kallt vatten)

Försök med varm mjölk

2fast4hjo skrev:
2310690 Kanske drukit för mycket vatten (generellt så ska man bara dricka vatten när man är törstig, :ajjabajja inte bra för njurarna och man kan lätt få ont i huvudet om man dricker för kallt vatten)

Försök med varm mjölk

Men vafan kaffe va ju rena dynamiten! All verk är ju totalt borta borta!!!!!!!!!! Tack för hjälpen iaf med något varmt och dricka! Nu ska jag sova......
ZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz :trött

Det är inte så att du vanliga fall dricker kaffe men missat det eller tillfälligt druckit kaffe några dagar på raken, abstinens :7peta

Flesh skrev:
2310685 Har moralen att INTE dricka på söndag - tordag
Moral? Hur sjutton ska man då kunna sitta och dricka folköl och tequila och spela tv-spel en helt vanlig tisdagnatt?

Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg