Kan inte skapa annons

Ulvhamne

Kraschmongo
Personal
Gick med
16 Oct 2010
Ort
Byhålan
Hoj
Literklubba, tjejhundra, och pendlarmoppe
När jag försöker spara en annons i Köp & Sälj så säger sidan att alla fält saknar text, men jag har fyllt i alla fält.
 
Efter att ha envisats i en halvtimme eller tre så funkade det. Wooh! :D
 
Kaos

Ulvhamne skrev:
När jag försöker spara en annons i Köp & Sälj så säger sidan att alla fält saknar text, men jag har fyllt i alla fält.
Samma problem för mig nu ikväll.

Ulvhamne skrev:
Efter att ha envisats i en halvtimme eller tre så funkade det.
Har försökt en sisådär fyra-fem gånger nu. Väldans enerverande. :/
 
Meh! Låter inget vidare. Ni får inga felmeddelanden alltså? Bara tomt formulär och man måste börja om på nytt?

Vad för webbläsare har ni förresten? Samt version.
 
Meh! Låter inget vidare. Ni får inga felmeddelanden alltså? Bara tomt formulär och man måste börja om på nytt?

Vad för webbläsare har ni förresten? Samt version.

Detta kommer upp trots att alla fält är korrekt ifyllda.

annons.jpg

Kör Chrome med Windows Pro (tror det är 7:an).
 
Mycket skumt fel. Jag ser även att din webbläsare är inställd på engelska verkar det som.

Det är inte något fält som saknas? Alls? Hatar sådana här fel som liksom inte går att testa sig fram till.
 
Mycket skumt fel. Jag ser även att din webbläsare är inställd på engelska verkar det som.

Det är inte något fält som saknas? Alls? Hatar sådana här fel som liksom inte går att testa sig fram till.

Har också problem, annonstexten sparas inte och bilden man lägger till följer inte med...
 
Detta kommer upp trots att alla fält är korrekt ifyllda.

View attachment 437041

Kör Chrome med Windows Pro (tror det är 7:an).

Jag har samma problem nu. Kör Chrome och Macos. Provat flera gånger men får exakt samma felmeddelande. Hittades det någon lösning på detta för dig?

Edit: Drog ner bilderna ytterligare, så funkade det. Alla bilder var under 4 mb, tog ner dem under 1 mb, så gick det fint.
 
Last edited:
Har samma problem, gjorde en tråd om det för ett bra tag sedan. Oavsett webläsare. :huvet
 
Hej har justerat upp max uppladdningsstorlek nu till 10mb. Nu bör saker funka :) förlåt för att det tagit sådan tid att lösa saker på SH. Ska försöka bättra mig.

// edit, även justerat i kod som förklarade lite andra problem.
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top