kan inte låta bli.........

• Thread starter Thread starter Skorpan
  • Start date Start date
Det måste va jobbigt för honom att hälsa på andra hojåkare med dom där, måste dra ut hela armen ju :) , eller så plockar han ut den o hälsar han med hela vanten :rock, men då skulle hojen tvärnita pga luftmotståndet. :crash

VART KAN MAN BETSÄLLA SÅNNA?? NÅN SOM VET?,SKULLE VAR SKITSNYGGT PÅ MIN MILLE

såg massvis med R1: or som hade såna när jag var i London för nåt år sen.

Sen satt det tankväskor på dem också, fattar inte att man väljer en R1: a som budhoj :confused:

Han har nog inte alla skruvar åtdragna den där killen....
:crash

e det så jeeeevla kallt ute så man måste ha sånna (eller handtagsvärmare för den delen) då är det för kallt för å köra hoj förövrigt med...

Men visst, finns dom i en annan färg köper jag sånna på rot!

:hej

Beställde precis ett par till min nu, efter att jag såg dom så var det ju ingen tvekan om att dom skulle passa perfekt på min hoj.

Lisa: ska du o gubben til stockholm o kolla på Iron Maiden???

I vintras önskade jag att jag hade sådana då temperaturen kröp ned mot -20. Det fungerade att köra kortare sträckor, men längre än två mil gick det inte att köra utan att riskera sönderfrusna fingrar.

..."handtagsvantar" värmer tydligen så bra att det nästan räcker med att ha crosshandskar under även vintertid. Då kan jag inte förstå hur han med FWS:en står ut sommartid.

Snygga.. men betänk om han håller på tippa och måste ut med tassarna snabbt.. PANIK!!!

På den där hojen känns det som det kvittar för den är ju skitful även utan......

Ravetrancer skrev:
Beställde precis ett par till min nu, efter att jag såg dom så var det ju ingen tvekan om att dom skulle passa perfekt på min hoj.
dom kommer o vara gryyyyyymma på din hehe :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :D

Back