Kan inte alltid gå bra vid stunt....Eller så löser man det:tungan

Vad kallar han det där stuntet? får jag föreslå OOHHHEngineKill360Pickup? Han tog stunt till en högre nivå, respekt :yoparty

Last edited:
Ähh, det där är väl en sån där ny Ktm stunt med "eletronic autoretrieve" som slår till vid krasch..

:D

fan vad coolt det e ju jag!!!:yoparty haha! så kan det gå när det går för sakta och man inte kopplar haha! :huvet
skam den som ger sig! :yoparty ibland ska man fan ha lite tur!!!:Bugar

kul att det blev en sporthojs tråd om filmen... jag fick just ett samtal fron en bekant som hade en annan bekant som berättade om filmen och då visa det sig att det var jag och att det fanns ett forum på sporthoj.. så jag sket i festen och raggade upp en dator för o kolla! NICE! Skål! nu ska jag återgå till min öl!
:banana

Last edited:
Ja ja, gör om det där nu annars så kommer alla bara ändå att tro att det var tur...

:skrämd:skrämd:hoppskrat

denna har säkert vart uppe förut..men värd att repeteras!
rallybilen vs gamle gubbens knäskålar är nog bäst!
[YOUTUBE-ID]LwoGpEdhj6M[/YOUTUBE-ID]

Den där filmen påminner mig om en film som jag såg på youtube när en kille styla och körde på slangen eller något. Men sen så trilla han av och hojen fortsatte rakt framåt bredvid en av hans kompisar, lugnt gick mot hojen som kom rullande och hoppa upp på den och körde iväg :yoparty

fan vad coolt det e ju jag!!!:yoparty haha! så kan det gå när det går för sakta och man inte kopplar haha! :huvet
skam den som ger sig! :yoparty ibland ska man fan ha lite tur!!!:Bugar

kul att det blev en sporthojs tråd om filmen... jag fick just ett samtal fron en bekant som hade en annan bekant som berättade om filmen och då visa det sig att det var jag och att det fanns ett forum på sporthoj.. så jag sket i festen och raggade upp en dator för o kolla! NICE! Skål! nu ska jag återgå till min öl!
:banana

gört en gång till för att visa din skicklighetannars tror vi att det är en photoshop stunt :va

Nyheter
Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna

Under lördagen kördes Mälar...

Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka