Kan ingen fixa bort januari och februari?

Tja, här är +7 och något så när torra vägar.

Får se vad det här leder till. :banana

Men nar ska man få kjøra skoter då??????dessutom tror jag vi har større gledje av våra motorsyklar nar vi måste parkera dom några månader varje år..Dessutom gillar påsktiden skarpt kjøra skoter i sol på fjallet och hoj nere i bygden på samma dag...mmmmmm skønt......

Arctic#1 skrev:
Men nar ska man få kjøra skoter då??????dessutom tror jag vi har større gledje av våra motorsyklar nar vi måste parkera dom några månader varje år..Dessutom gillar påsktiden skarpt kjøra skoter i sol på fjallet och hoj nere i bygden på samma dag...mmmmmm skønt......

Ser det här ut som sportSKOTER.com?

Det är ingen som kör skoter i Skåne...bara i norrland...och norge då i ditt fall... :7peta

sweborn skrev:
Och kanske lite av mars också? Att fixa lappen sent i september var ingen höjdare så här i efterhand. Att bara hinna med en körning med lappen i fickan (nåja, papperslappen slarvade jag bort direkt men ändå) innan hojen ställdes av för vintern.....

Alldeles för dåligt förhållande mellan körtid och väntetid.

Inte för o va sån men här e grymt med solsken och feta plusgrader :)

Tur att man e ledig tills på måndag så man kan gasa igång sina hojar nu lagom till sommarstarten :banana

McFille skrev:
Ser det här ut som sportSKOTER.com?

Det är ingen som kör skoter i Skåne...bara i norrland...och norge då i ditt fall... :7peta

Alla kör scooters här dygnet runt :rolleyes:

sweborn skrev:
Och kanske lite av mars också? Att fixa lappen sent i september var ingen höjdare så här i efterhand. Att bara hinna med en körning med lappen i fickan (nåja, papperslappen slarvade jag bort direkt men ändå) innan hojen ställdes av för vintern.....

Alldeles för dåligt förhållande mellan körtid och väntetid.

Då är det bra att vi har så dåliga vintrar här i Skåne för min första tur på hojen i år var den 1/1..... :D
Det var ju ingen lång runda jag körde men ändå.
Så länge det inte är halt och för kallt så är det bara att köra........ :tummenupp

Herregud, nu när man tänker på det så har jag ingen aning om när det börjar bli sådär lagom mcvarmt så man kan ta ut fodret ur stället. Är det någon som kommer ihåg när det brukar ske här nere i skåne? Jag kör såklar året om men det är ju inte nån höjdare jämfört med sommaren. Körde sist igår, ca 10mil men jag frös faktiskt inte, var runt +5. Är det mcväder lr??

har kört hoj nu i snart 5 dagar kanon e det med skåne då det e typ 6+ varje dag.Me so HAPPY

Nyheter
Bike kör Stark Varg EX!

Under hösten kommer Bike gö...

Customhoj Bike Show 2026

Den 23 till 25 januari körs...

Racing på Kjula Dragway till helgen

Den kommande helgen (23-24 ...

Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup

Harley-Davidson och MotoGP ...

BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien

Platsen för BMW Motorrad In...

Strängnäs Bike Show den 30/8