Kan ingen fixa bort januari och februari?

sweborn

Ny medlem
Gick med
6 Apr 2004
Hoj
Fido/Bulle
Och kanske lite av mars också? Att fixa lappen sent i september var ingen höjdare så här i efterhand. Att bara hinna med en körning med lappen i fickan (nåja, papperslappen slarvade jag bort direkt men ändå) innan hojen ställdes av för vintern.....

Alldeles för dåligt förhållande mellan körtid och väntetid.

Skicka en motion till riksdagen så kanske dom tar upp det? :=)
Närå..jag vill också ha vår :)

Jag skall se vad jag kan göra, hör av mig i morgon..

:cdevil

Vafan.... de föreslog ju att sverige skulle förbjuda tunga hojar.... varför inte föreslå att vi ska förbjuda Januari och Februari istället :hihi

Nä inte ta bort februari, När skall jag då fylla år ?
Flyttas mitt födelsedatum då till slutet på mars :va :)

Vinter är väl inte endast skräp, tycker själv att vinter är ganska skönt, dock inte i Skåne

Januari kan vi skippa i år, eftersom jag ska ut och resa i februari. Vore skönt att få göra det nu, för jag saknar min flickvän.

jag har kollat upp med det lokala sjukhuset och dom har möjlighet att lägga iaf 13 pers på långtidsnarkos med uppvaknings datum sista mars..jag har bokat plats nu.. nån mer som är intresserad???*hahaha*

skövde_pöjk skrev:
jag har kollat upp med det lokala sjukhuset och dom har möjlighet att lägga iaf 13 pers på långtidsnarkos med uppvaknings datum sista mars..jag har bokat plats nu.. nån mer som är intresserad???*hahaha*

Har en flaska med Absint hemma, kanske kan ge samma effekt?

Varför ska man ta bort en massa månader???
Är det inte bättre att höja temepraturen ute. Då kan vi köra året runt.
Jag vill inte att den globala uppvärmningen ska påskyndas, men lite värmefläktar och golvvärme i och runt våra vägar borde göra susen. :)

sweborn skrev:
Och kanske lite av mars också? Att fixa lappen sent i september var ingen höjdare så här i efterhand. Att bara hinna med en körning med lappen i fickan (nåja, papperslappen slarvade jag bort direkt men ändå) innan hojen ställdes av för vintern.....

mmm.. känner igen dedär.. ja fick lappen 27e september.. så en bit in i oktober, när hojen inhandlats, provkörts ett par gånger i nära 0°, å en superförkylning senare så va de dags att ställa in den..
men jag måste erkänna att ibland så går jag ner till henne, tar av kapellet, å tar lite på hennes fina runda.. hmm..

känns bara jefla mögligt att de i december e varmare än innan ja ställde in hojen för vintern... inget sugen man blir då..

sweborn skrev:

Bort me hela mars också! Mars är nästan värst då all snö (nåja, inte detta året kanske) töar bort och det blir en jäkla massa slask...och hojåkning är det inte tal om!

Våga vägra vintern! :4skrika

Jag gillar inte vinter alls...

förbjud vintern!

McFille skrev:
Bort me hela mars också! Mars är nästan värst då all snö (nåja, inte detta året kanske) töar bort och det blir en jäkla massa slask...och hojåkning är det inte tal om!

Våga vägra vintern! :4skrika

Jo men det måste bli lite uppladdning också. Att bara få vakna upp och slänga sig på är lite....oreligiöst på nåt sätt.

skövde_pöjk skrev:
Jag är lätt på...

sweborn skrev:
Jo men det måste bli lite uppladdning också. Att bara få vakna upp och slänga sig på är lite....oreligiöst på nåt sätt.

Det är de första halvan av April är. Att ladda upp en hel månad är bara en lång jäkla tease... :gnissla

Nyheter
Bike kör Stark Varg EX!

Under hösten kommer Bike gö...

Customhoj Bike Show 2026

Den 23 till 25 januari körs...

Racing på Kjula Dragway till helgen

Den kommande helgen (23-24 ...

Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup

Harley-Davidson och MotoGP ...

BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien

Platsen för BMW Motorrad In...

Strängnäs Bike Show den 30/8