Kan en kille bli våldtagen?

Badger

Nemo saltat sobrius
Gick med
24 Jan 2005
Hoj
Black editions
Det här gjorde mig konfys

Pojken: Jag våldtogs av fyra tjejer
Kan en kille bli våldtagen?
När 17-åringen i Söderåkra anmälde fyra tjejer för våldtäkt kände han att polisen misstrodde honom.
- Hade det varit en tjej, hade de plockat in en misstänkt. Nu tror polisen inte på det, de tar det inte på allvar, säger 17-åringens mamma.

http://www.kvp.se/nyheter/1.882053/pojken-jag-valdtogs-av-fyra-tjejer

hittade killen på lunarstorm. sök på söderåkra sen 17 år. (vill inte säga namnet direkt)
hans ex finns också på hans vänner hon är 15 år.

Konstig frågeställning. Varför skulle inte en kille kunna våldtas?

Ja, klart en kille kan bli våldtagen men jag har svårt att tänka mig att man med våldtäkt menar att han tvingats fullborda samlag o.s.v. när det gäller våldtagna killar. Det är väl snarare så att tjejerna kränkt honom sexuellt i stil med vissa fotbollslags utspårade invigningsriter med galgar och sopkvastar som tryckts upp på diverse ställen där galgar och sopborstar inte bör tryckas upp..

Last edited:
Konstig frågeställning. Varför skulle inte en kille kunna våldtas?

Försök till omformulering då: Bli våldtagen av tjejer. Har inte hört talas om något sådant innan, och tror vissa killar skulle blivit helnöjda med behandlingen.

hittade killen på lunarstorm. sök på söderåkra sen 17 år. (vill inte säga namnet direkt)
hans ex finns också på hans vänner hon är 15 år.

Varför vill du hänga ut en kille som anmällt att han blivit våldtagen?!
Hade du gjort detsamma om en tjej rapporterat att hon utsatts för en gängvåldtäkt?

- Här har ni namn och bild på bruden som påstår sig blivit våldtagen! Gå in och kolla på henne så ser ni att snubbarna trodde det vara fritt fram! Direklänk hittar du här: http://www.länk.se/brud.html"

Varför vill du hänga ut en kille som anmällt att han blivit våldtagen?!
Hade du gjort detsamma om en tjej rapporterat att hon utsatts för en gängvåldtäkt?

- Här har ni namn och bild på bruden som påstår sig blivit våldtagen! Gå in och kolla på henne så ser ni att snubbarna trodde det vara fritt fram! Direklänk hittar du här: http://www.länk.se/brud.html"

tänkte mer på om man ville "mobba" tjejen (exet) för hon är så oerhört störd och kan göra något sådant.

Försök till omformulering då: Bli våldtagen av tjejer. Har inte hört talas om något sådant innan, och tror vissa killar skulle blivit helnöjda med behandlingen.

Oralsex kan ju räknas som våldtäkt nu för tiden, allt i liberalismens äckliga anda. Har du inte hört om orala samlag? :3freak
Tror det är för att ingen ska känna sig utanför.
Angående frågan, det finns redan två trådar om detta var av jag startade den andra och jag håller inte alls med, jag tror det är jättehemskt att ha sex med fyra sjuttonåringar samtidigt. :gråta

tänkte mer på om man ville "mobba" tjejen (exet) för hon är så oerhört störd och kan göra något sådant.

Och varför skulle du vilja skicka SH-pöbeln på killens ex! Hon är ju inte ens misstänkt för våldtäkten enligt vad jag kan läsa ur artikeln.. :va

Du verkar faktiskt bra slut i huvudet för att uttrycka mig milt.

Och varför skulle du vilja skicka SH-pöbeln på killens ex! Hon är ju inte ens misstänkt för våldtäkten enligt vad jag kan läsa ur artikeln.. :va

Du verkar faktiskt bra slut i huvudet för att uttrycka mig milt.

Han är nog en såndär Flashbackare...

Helt seriöst ofta inte en kille kan stå på sig och försvara sig mot 4 tjejer, i alla fall i sån mån att man inte kan ha oralsex:rolleyes:

Last edited:

Javisst. Det är väl ala människors dröm att bli utsatt för en sådan kränkning.

Du verkar tro att våldtäkt är nånting sexuellt, och att våldta en kille innebär att heta teens runkar upp ett stånd på den stackarn och sen tillfredsställer de sig en efter en på hans påle.

Nu skall jag låta jättetråkig.
Era fantasier om att "bli våldtagen av ett gäng 17:åringar" skulle tappa charmen rätt ordentligt om ni utsattes för det.
Hur många drömmer om att jobba med ett gäng nymfomaner?
Det har jag gjort.
Inte alls roligt.
Då har jag ändå inte några problem att freda mig.

Det som denna kille utsatts för anser jag vara lika kränkande som om könsfördelningen hade varit den motsatta, eller det varit en homosexuell våldtäkt.
Kanske värre än en homosexuell våldtäkt!
Nu är jag tillräckligt insnöad för att utgå från att killen är heterosexuell.
Att bli våldtagen av ett tjejgäng kommer att göra det svårt för honom att få förtroende för cheyor resten av livet.
Bristande förtroende för öppet homosexuella inbillar jag mig är lättare att leva med.
Homosexuella vänner går att välja bort utan större trauma.
Bögskräck är ju inte direkt ovanligt...
Tjejskräck däremot!

Jag har inga tjejkompisar och har aldrig haft. Endast bekanta: kompisars flickvänner, fruar och sånt. Det funkar fint att inte ha några tjejkompisar, utan att jag för den skull har någon tjejskräck. Jag har bara aldrig hittat någon tjej med gemensamma intressen som jag. Bögskräck tycker jag verkar rätt ovanligt, jag tycker mig aldrig stött på det eller så har ingen vågat visa det.

Bristande förtroende för öppet homosexuella inbillar jag mig är lättare att leva med.
Homosexuella vänner går att välja bort utan större trauma.
Bögskräck är ju inte direkt ovanligt...
Tjejskräck däremot!

Typexempel på pöbelns rättsskipning/uppfattning.

Den genomsnittlige aftonbladsläsaren tyckte att mer borde innefattas under utrycket våldtäkt. Efter några år fick de med nån lagstiftare, och begreppet som sådant urvattnades rejält. Helt plötsligt har vi en rätt hyffsad ökning av 'våldtäkter', men färre fällda.

Snyggt jobbat, nackskottare....

Jag har inga tjejkompisar och har aldrig haft. Endast bekanta: kompisars flickvänner, fruar och sånt. Det funkar fint att inte ha några tjejkompisar, utan att jag för den skull har någon tjejskräck. Jag har bara aldrig hittat någon tjej med gemensamma intressen som jag. Bögskräck tycker jag verkar rätt ovanligt, jag tycker mig aldrig stött på det eller så har ingen vågat visa det.

Förstod att det inte blev särskilt tydligt.
Bögskräck på latin - Homofobi.
I ditt fall bör man vända på begreppen.
Om du utsattes för en homosexuell våldtäkt, så anser jag det vara likvärdigt med det grabben i artikeln råkat ut för.
Förutom en stor skillnad:
Jag tror att du känner fler homosexuella, med sina olika personligehter, samt har lättare för att förstå vilka egenskaper som kan tillskrivas könet/sexualiteten emedan du själv tillhör "gruppen", än en ung orutinerad kille visavi kvinnor 8som ingen begriper sig på ordentligt).
Därför tror jag att du rent känslomässigt/instinktivt löper mindre risk att generalisera.
Men.
Alla män är ju potentiella våldtäktsmän enligt flera framstående feminister...

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT