Kan ej lägga in annons

Fjordmannen

Ny medlem
Gick med
27 Feb 2005
Hoj
CBR600RR 05
När jag klickar på "lägga in annons" så kommer medelandet "Kan ej hitta sidan" samt att nya annonser idag ständigt visar 0, trots att de nya annonserna syns i köp/säljspalten:confused: . Problemet har åtminstone funnits en vecka.
Vad göra?/Olle

Ang : prob

Har problem med att lägga in annons med, men när jag har skrivit annonsen och trycker på !lägg in annons" så kommer det upp att jag har felaktigt lösenord..... är ju inloggad så whats the prob?

ja har samma probelm.. tjatar om nåt lösenord men ja är inloggad och jag hittar ingenstans man kan skiva in ett???:va

Jag har samma problem.

Det finns ju ingen ruta att fylla i nåt lösenord i.....JU!

// T:va

Har problem med att lägga in annons med, men när jag har skrivit annonsen och trycker på !lägg in annons" så kommer det upp att jag har felaktigt lösenord..... är ju inloggad så whats the prob?

får upp precis samma felmeddelande.. Swedie!!!!? :va

Jag får också upp samma sak, men loggar man ut, så kan man lägga in med lösenord.
Men det funkar inte att ändra annonsen, för när man försöker göra det, så funkar inte lösenordet som man valt.

Får väl utöka tråden med en liknande kommentar...

Inloggad: Lösenord krävs utan någon ruta att knappa in det i.

Inte inloggad: Funkar att publicera annons men inte ta bort eller ändra för då är lösenordet fel.

Ojdå! Jag sitter lokalt och testar här. Ska ta och felsöka nu.

Återkommer så snart det är klart.

Nu är det åtgärdat.

Dock är det så att annonsera före 2 dagar sedan inte har lösenord sparat och ja de går inte ta bort om du inte var inloggad vid tidpunkten du la in annonsen.

Annonser ni inte kan ta bort kan ni länka här eller via PM så ordnar jag det.

Nu är det åtgärdat.

Dock är det så att annonsera före 2 dagar sedan inte har lösenord sparat och ja de går inte ta bort om du inte var inloggad vid tidpunkten du la in annonsen.

Annonser ni inte kan ta bort kan ni länka här eller via PM så ordnar jag det.
Har tagit bort en annons men det står fortfarande att jag har 1 annons. Inget större problem för mig men tänkte du ville veta.

Back