Kan du ta med en liten men viktig påse till Sviestad?

Nyteknik

Bannad
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Skeppshult damcykel
Jag befinner mig i Delsbo i Hälsingland. Det gör tyvärr inte en liten påse med Honda-delar som racerskalman behöver på SM:et på Sviestad i helgen. De är på mitt arbete på Tomtebogatan 34 i Stockholm.

Finns det någon vänlig själ som kan ta vägen förbi Tomtebogatan på väg till Sviestad? Jag återgäldar mer än gärna tjänsten samtidigt som den hjälpsamme kommer bli mottagen som en hjälte vid ankomst till racerskalmans hospitality-lounge.

Nyteknik skrev:
Jag befinner mig i Delsbo i Hälsingland. Det gör tyvärr inte en liten påse med Honda-delar som racerskalman behöver på SM:et på Sviestad i helgen. De är på mitt arbete på Tomtebogatan 34 i Stockholm.

Finns det någon vänlig själ som kan ta vägen förbi Tomtebogatan på väg till Sviestad? Jag återgäldar mer än gärna tjänsten samtidigt som den hjälpsamme kommer bli mottagen som en hjälte vid ankomst till racerskalmans hospitality-lounge.

Jag bor på Norra Stationsgatan över MC-varuhuset på vardagarna på jobbet och ska ner till Sviestad på torsdag kväll, jag kan hämta en lunch och ta med.

Vill gärna bli mottagen som hjälte, ska ner till Atorp på fredag em, skulle funka att svänga förbi Sviestad för mig med, om påsen får plats på hojen. PM:a om det behövs...

Annars jobbar jag på Tomtebogatan 9.... om nu dom andra "hjältarna" snubblar o dör eller något i den stilen....

Webspy skrev:
Annars jobbar jag på Tomtebogatan 9.... om nu dom andra "hjältarna" snubblar o dör eller något i den stilen....
Vilken tillfällighet. Ja, det vore jättebra. Sege har inte bekräftat det hela ännu så det vore toppen om du kunde vara stand by. När åker du till Linköping?

Nyteknik skrev:
Vilken tillfällighet. Ja, det vore jättebra. Sege har inte bekräftat det hela ännu så det vore toppen om du kunde vara stand by. När åker du till Linköping?

Torsdag kväll.

edit: PM

*/ ?>
Nyheter
Vinn en batteriladdare från CTEK

I samarbete med CTEK har vi...

Video: KTM 1390 Super Adventure S EVO!

Super Adventure och Teide ...

Bokningar pågår till Gotland Ring Bike Week!

Boka sommarens härligaste b...

Gotland Ring GPE Circuit i konkurs, verksamheten räddad!

Bolaget bakom den dagliga d...

Besöksstorm till MC-mässan på Elmia

Den svenska mc-mässan har v...

MC-mässan startar idag

Med start idag, den 23 janu...

Fullt drag på mc-mässan i Jönköping!

Bikes monter full till bred...

Nya Indian Chief Vintage

I kölvattnet av att ha spar...

MotoGP 2026: kalender och förare

MotoGP-kalendern och förarn...

Benavides till dramatisk Dakar-seger