Kan du tänka dig o spela in porrfilm?

Skulle du kunna tänka dig att spela in en porrfilm?

• Antal röstningar
    0
Jag kryssade nej..

Men kom att tänka på.. Visst för hemmabruk med förmodad flickvän skulle väl kunna funka..

Men jag antar att det inte är det som efterfrågas...

Ingen direkt emot det, men det värsta vore om föräldrarna/släkten får tag på videon, därför kryssar jag nej.

Jag är trots allt 16 år, sätter på nästan allt som rör på sig :rolleyes:

10.000 kommer inte att täcka att reparera dom psykiska skadorna som kommer att uppkomma sen....

Om hon i H4´s avatar hade varit motspelerskan hade jag gjort det haha.

Vem orkar bry sig om folk spelar in porrfilmer? Ett jobb är väl ett jobb?

Alla som hade varit arbetslösa och gått runt o levt på existensminimum hade lätt varit avundsjuka på polaren som kanske kunnat plocka ut en lön på 24.000kr i månaden och kunna unna sig precis vad han vill för att han har ett jobb - som porrskådis.

Mavve skrev:
Om hon i H4´s avatar hade varit motspelerskan hade jag gjort det haha.

Vem orkar bry sig om folk spelar in porrfilmer? Ett jobb är väl ett jobb?

Alla som hade varit arbetslösa och gått runt o levt på existensminimum hade lätt varit avundsjuka på polaren som kanske kunnat plocka ut en lön på 24.000kr i månaden och kunna unna sig precis vad han vill för att han har ett jobb - som porrskådis.

Du har rätt! Arbetslös och i behov av pengar, JA.
Nuvarande status med jobb, ungar, fru och släkt å vänner, NEJ

Faan tänk vad mobbade ungarna skulle bli, altid någon som kommer att se den filmen :brinnerup

Never ever!!! Spelar ingen roll hur mycket jag skulle bli erbjuden så skulle svaret bli NEJ!!!

Mie skrev:
Never ever!!! Spelar ingen roll hur mycket jag skulle bli erbjuden så skulle svaret bli NEJ!!!

Men så skriver du ju bara för att du är tjej och hade du skrivit annorlunda hade sånna som Hagster o Noice bombarderat dig med PM om att ses o grejjer. Ja, alla andra oxå - förutom jag såklart.

Kolla vad alla andra tjejer skriver - EXAKT LIKADANT!!!

Mavve skrev:
Men så skriver du ju bara för att du är tjej och hade du skrivit annorlunda hade sånna som Hagster o Noice bombarderat dig med PM om att ses o grejjer. Ja, alla andra oxå - förutom jag såklart.

Kolla vad alla andra tjejer skriver - EXAKT LIKADANT!!!

Ja alla andra tjejer skriver tydligen likadant... kanske beror det på att vi inte har någon större längtan efter att spela in nån porrfilm eller så kanske vi ljuger hela bunten.... Vem vet? Jo vi själva!

BTW, det e ju ganska många killar som oxå svarat nej!!! Finns ju även några tjejer som svarat ja.. :)

Last edited:
10000:- låter mer som tjejernas lön!
Killar får väl ungefär 2000:- per scen.

För 10000:- per scen skulle jag börja!!

Fan heller...
För mej är sex något jag utför med en tjej i avskildhet för ömsesidig lycka och tillfredsställelse, även om det bara är för en kväll.
Jag är inte särskilt pryd av mej och har inget emot att folk ser mej naken, men att knulla framför en kamera tror jag knappast lämnar utrymme för den intimitet jag söker.

Ääh vad alla är negativa..tänk om det kanske är skitkul!? Ingen tanke som slagit någon, att det kanske är bättre än man tror...(iaf för killar) :hihi

Easy money :)

Njaa, jag vet inte. Men det lutar mer åt ja än nej iaf. Kan kanske vara kul och prova bara.

Hur många killar här tror att dom skulle klara det?
Jag såg livesex på en "nattklubb" för ett par år sen. Inte en chans i hela värden att jag skulle klarat vad han gjorde. Inför värsta publiken och allt.

7 tjejer har nu svarat JA och 14 NEJ.
Därmed är det statistiskt säkerhetsställt att hälften av alla tjejer på Sporthoj.com gärna blir porraktriser!
:hihi

Edit: Hjärnblödning, jag gick till jobbet fyra i morse och jobbade 14 timmar igår. Det är svårt... att... tänka... ursäkta... :död
En tredjedel givetvis, tack för rättelsen nedan. Inte illa ändå.

Last edited:
Nyheter
Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...