Kan du kinderägg?

Köp en choklad kaka och smält lite choklad, använd denna choklad som lim, det funkar, gjorde så till en 25 åring för ett par år sedan. har ni aldrig gjort fyllda choklad kuber?

Hur gick det Mavve?
Fick du ihop skiten igen? :va

Eller alldra viktigast: RINGDE hon? :tuttar

Lartes skrev:
Hur gick det Mavve?
Fick du ihop skiten igen? :va

Eller alldra viktigast: RINGDE hon? :tuttar

Fan va lönt det känns när hon har pojkvän...

Iofs är det ju inte honom man ska dejta.

Varför är alla normala brudar upptagna?
Jag e ju en normal kille, borde inte jag vara upptagen - med annat än alla hojar.....

Funderar på att göra det fortfarande iaf - har dock blivit avrådd från att göra det av flertalet så det känns kanske lite dumt och framförallt lönlöst.

Vet ej, hatar singellivet iaf. :va

Mavve skrev:
Fan va lönt det känns när hon har pojkvän...

Iofs är det ju inte honom man ska dejta.

Varför är alla normala brudar upptagna?
Jag e ju en normal kille, borde inte jag vara upptagen - med annat än alla hojar.....

Funderar på att göra det fortfarande iaf - har dock blivit avrådd från att göra det av flertalet så det känns kanske lite dumt och framförallt lönlöst.

Vet ej, hatar singellivet iaf. :va

Ähhh vadå, det är väll inte din huvudvärk att hon har kille?

Vad förlorar du på att testa?
Tjejer gillar uppfinningsrika killar, hon ser säkert nått spännande i dig som hittar på överaskningar åt henne och kör båge etc etc. ( ifall inte hennes kille reda gör det :gnissla )

Hon kanske behöver lite nya utmaningar innan hon slår sig till ro.
Jag tycker du ska testa, jag hade nog inte vågat men jag vet ju också att jag missat många roliga äventyr på att jag e för feg.

Lev livet du kommer ändå inte överleva :brinnerup

Jag vågar - för jag bryr mig inte.
Du anar inte som jag gjorde bort mig för henne inatt nu när hon ville se hur ett mösnter fungerade i taekwondo.
Jaja, klart jag kan visa, med hjärtat i halsen har du ingen balans, koordination eller när hon sitter där så fin o stirrar på dig så tänker du på hur mycket du vill krama om henne och då vill man inte stå o kicka i luften :crasch

När hon gick garva jag ihjäl mig :hihi

Ingen tjej i världen bryr sig att man kör hoj. Bara bojsen på jobbet som sagt att den e rå och fin o sånt - och dem vill jag inte ha....

Hennes kille kör inte hoj, tror han e bög iaf :nicka

Jajadå, jag provar då. Får bli nästa vecka....

Frågade förresten efter hennes nummer och då kunde hon det inte "utantill". Såklart kan man sitt nummer och det e ju bara för att hon inte vill ge ut det.

Mavve skrev:
Du anar inte som jag gjorde bort mig för henne inatt nu när hon ville se hur ett mösnter fungerade i taekwondo.
Jaja, klart jag kan visa, med hjärtat i halsen har du ingen balans, koordination eller när hon sitter där så fin o stirrar på dig.....

Var det hon som frågade om du kunde visa ett TaeKwondo-mönster elelr var det du som frågade henne om hon vill se när du gjorde ett för henne?

hrm.. är iofs nyfiken på hur det där med kinderägget funkade och hur du gjorde när du gjort det... Min tös är chokladberoende och fått dille på just kinderägg så man kanske borde överraska henne med nåt däri nån gång..

korvgubbe skrev:
Var det hon som frågade om du kunde visa ett TaeKwondo-mönster elelr var det du som frågade henne om hon vill se när du gjorde ett för henne?

hrm.. är iofs nyfiken på hur det där med kinderägget funkade och hur du gjorde när du gjort det... Min tös är chokladberoende och fått dille på just kinderägg så man kanske borde överraska henne med nåt däri nån gång..

Tjejen i fråga tränar Karate och tävlar i kata så vi har snackat en massa om karate/taekwondo.
Jag har gradering ikväll och sa att jag tänkte träna mönster o tekniker på gymet sen. Sa mest på skoj när hon satt o läste(visst känns det som om vi har ett ansvarsfullt jobb att sköta under arbetstid? hähä) ifall hon skulle med o träna mönster. Och det ville hon....

Jag är också chokladberoende. Jag får aldrig knulla så man har ett visst sug efter en trehundragrammare var o varannan dag. :rolleyes:

Berättar hur det funkar när jag gjort det. Funderar på att dra till ICA nu o handla ett tjog sånna för o "testa"(kränga ihjäl sig)

Mavve skrev:
Berättar hur det funkar när jag gjort det. Funderar på att dra till ICA nu o handla ett tjog sånna för o "testa"(kränga ihjäl sig)

Väntar med spänning! Lägg gärna ut bilder och steg för steg anvisning så man får se på det färdiga resultatet. Ett Kinderägg med en roligare överaskning skulle göra tösabiten överlycklig!

...lägg i något riktigt dyrt i ditt ägg så kanske du får lite :tuttar så du slipper nöja dig med Fröken Höger och 300:grammare! :tungan Lycka till!

Go for it Mavve!!

Vill gärna veta hur det gick, och se bilder på "kinderäggs mekandet"

Lycka till! :yoparty

Jag tycker att du ska silvertejpa ihop ägget. Då blir det iaf en väldigt originellt Kinderägg. Nästintill inbrottssäkert också, och visst ska hon få jobba lite för att komma åt ditt nummer! :D

Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti