Kan du kinderägg?

Lycka till Mavve. Känns som om det kan vara jeeeeefligt svårt alltså. Det smälter ju så fort man bara håller i det lite....

Försök göra med nåt som går att äta iaf...

:banana

UrbanTiger skrev:
Borde funka om du tar ett tunnt metallbleck (0,10 mm bladmått :tummenupp ) som du värmer mot en varm spisplatta. Sen kan du trycka in metallblecket i springan mellan chokladhalvorna.
Du får nog köra i 3-4 omgångar. Först den toppiga änden sedan den trubbiga och till sist långsidorna. Låt ägget svalna mellan omgångarna (en minut i frysen borde funka).

Du tänker alltså ge damen en kondom i ett Kinderägg :gnissla
Där har vi pillfarbrorn no. 1. :Bugar

Tänk att få en julklapp av dig! :fyllisar

Tar man av det försiktigt går det att få tillbaka rätt bra igen ;) så långt har jag redan kommit - det är bara återförslutningen av ägget kvar :crash

Jag åt ett precis, försökte sätta ihop det igen. Det är nog inte så svårt ändå faktiskt.

Min leksak jag fick var nån sorts ubåt. Första gången man skulle använda själva "ägggulan" i leksaken oxå. Kuligt.

:banana

Thundercat skrev:
3G breder ut sig. :dummer
Mohahhhaa, såg inte det förrän nu att jag gjort en stavningsblunder där. Tokigt det blir om man inte ska särskriva.

Har ni inte sett 3's nya reklam med killen med hockeyfrillan? Den :rockar

acura skrev:
Gissar att syftet igentligen är att smuggla något i ägget.

Ja, som mitt telefonnummer som jag skrev i ett tidigare inlägg i denna tråden ;)

acura skrev:
Ja, om man orkar läsa hela tråden så... Tror faktiskt att det kan gå hem riktigt bra det där.

Hehe, jag med - om hon hade varit singel :crash

Jag bryr mig inte, det e mest för att hon säkert kommer tycka det e kul lr nåt. Jag har aldrig testat det innan så ;)

Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti