kan du hjälpa mig ?

wonderwizard

Tjuvjägare
Gick med
29 Oct 2003
Hoj
R1 2016
Efersom min hoj blev stulen (troligtvis på grund av mina efterforskningar om "millen") och jag fortfarande e arbetslös, så undrar jag om det finns några vänliga människor kvar i sverige. :Bugar

så jag söker en nybliven lotto miljonär som kan tänka sig att sponsra mig med en beg. hoj i 50 tusen kronors klassen, eller om någon som har ett objekt som du tröttnat på, gärna streetfighter, som du bara vill bli av med. måste självklart vara körduglig. :D

jag kan även tänka mig att låna din "extra hoj" tills mitt strul med FB löser sig.
eller om du har gott om gryn på banken & e villig att låna ut till mig. tills jag antingen fått ersättning eller iaf fått tillbaka min & den blivit fixad. så den kan säljas.

jag skulle kunna sträcka mig till att åka med bakpå i sommar också, i värsta fall kan jag ta emot en gammal kärringsnurra så jag kan cykla ner till stranden iaf. och om inget av ovan fungerar för dig, ge mig tips på vilka mc filmer & mc spel man ska fixa, så jag har nått att fördriva mitt hojlösa liv med. :brinnerup

med sugiga halsningar en hojåkare med abstinens :huvet // Henke

Du kan få köpa min harv för 25k direkt!

Ja, jag vet, det va inte det du sökte men jag försöker sälja av min till nån desperat jävel.

Jag hoppas kunna uppgradera till något med lite mer pulver i snart. Då kan du få komma upp och köra 400 tills du blir less. Skall väl inte ta så länge för en van sporthojare? :tungan

om du köper ett nytt framdäck till min så får du ha den tills du får ordning på din! Thats a promise! :tummenupp

Jag har 3 motorcyklar som funkar :) Lite sugen på o köpa R7an som hänger här i stan....

Synd att det inte finns några bra mc-spel bara....

wonderwizard skrev:
ingen som har en rostig gammal cykel jag kan få då ? :D

Jag är arbetslös sedan över 6 mån tillbaka och har inte mkt att ge. Men om du vill ta över min beach bike för 300 kr så skall du få den för det. Den är inte fin, men man kan cykla på den. :)

Last edited:
mjukis skrev:
Vafan.. ett däck för 1600 o du har en hoj.. ;)

Ett erbjudande jag tycker du ska nappa på, det kanske TOM finns någon här som har ett halvsletet framdäck du kan få/köpa billigt.
Någon kanske kan lägga på det åt dig gratis
Sen har du en hoj i sommar för nästan inga pengar alls.

Men se till att inte få lånehojen stulen bara.

Sen får du väl ragga och lägga på ett till halvsletet däck som betalning för hojlånet.

Kommer du och hämtar i Umeå så kan du få en gammal sketen trampcykel av mig. (jag har fler än jag använder)

Last edited:
wonderwizard skrev:
Efersom min hoj blev stulen (troligtvis på grund av mina efterforskningar om "millen") och jag fortfarande e arbetslös, så undrar jag om det finns några vänliga människor kvar i sverige. :Bugar

så jag söker en nybliven lotto miljonär som kan tänka sig att sponsra mig med en beg. hoj i 50 tusen kronors klassen, eller om någon som har ett objekt som du tröttnat på, gärna streetfighter, som du bara vill bli av med. måste självklart vara körduglig. :D

jag kan även tänka mig att låna din "extra hoj" tills mitt strul med FB löser sig.
eller om du har gott om gryn på banken & e villig att låna ut till mig. tills jag antingen fått ersättning eller iaf fått tillbaka min & den blivit fixad. så den kan säljas.

jag skulle kunna sträcka mig till att åka med bakpå i sommar också, i värsta fall kan jag ta emot en gammal kärringsnurra så jag kan cykla ner till stranden iaf. och om inget av ovan fungerar för dig, ge mig tips på vilka mc filmer & mc spel man ska fixa, så jag har nått att fördriva mitt hojlösa liv med. :brinnerup

med sugiga halsningar en hojåkare med abstinens :huvet // Henke

Är du händig :va kan du köpa ett YPVS 350 lik i 1000 delar för mycket bra pris med delta trimmade cylar gjorde faktiskt 195 km/h .
Mororn har inte gått på 20 år :rolleyes:

2ono skrev:
Är du händig :va kan du köpa ett YPVS 350 lik i 1000 delar för mycket bra pris med delta trimmade cylar gjorde faktiskt 195 km/h .
Mororn har inte gått på 20 år :rolleyes:

det låter riktigt intressant :banana

skickar PM omgående

Nyheter
Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...