Kan detta vara något inför nästa säsong?

Kjelle

Ny medlem
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Supersport(touring)
Efter att ha hämtat lite inspiration från våra vänner De Lugna och Sansade Männen från Skåne funderar jag lite på om detta kan vara något för oss, åtminstone till nästa säsong då det kanske inte blir så värst mycket mer åkningar i år innan surhösten kommer?

Vi har ju trots allt en hel del erfarenhet och talang i klubben, så vore det inte bra om denna kunde utnyttjas för att lyfta hela gänget framåt?

Har givetvis framför allt helt själviska avsikter med detta, men vad tycker ni andra som KAN köra? Skulle ni kunna tänka er ställa upp på detta?

http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?t=81868

Kjelle skrev:
Efter att ha hämtat lite inspiration från våra vänner De Lugna och Sansade Männen från Skåne funderar jag lite på om detta kan vara något för oss, åtminstone till nästa säsong då det kanske inte blir så värst mycket mer åkningar i år innan surhösten kommer?

Vi har ju trots allt en hel del erfarenhet och talang i klubben, så vore det inte bra om denna kunde utnyttjas för att lyfta hela gänget framåt?

Har givetvis framför allt helt själviska avsikter med detta, men vad tycker ni andra som KAN köra? Skulle ni kunna tänka er ställa upp på detta?

http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?t=81868
:tummenupp vi behöver ju inte köra på allmän väg ens när vi har så nära till g-åsen. PBR kanske skulle kunna ordna en våravrostning/bankörning ihop med SMCK (försäkringstekniskt mycket bättre). något liknande det jag var på för någon vecka sen.

crashtestdummy skrev:
:tummenupp vi behöver ju inte köra på allmän väg ens när vi har så nära till g-åsen. PBR kanske skulle kunna ordna en våravrostning/bankörning ihop med SMCK (försäkringstekniskt mycket bättre). något liknande det jag var på för någon vecka sen.
låter jävligt gubbigt men iden är fin.. jag ska ta och kolla det under hösten nu :tummenupp

anol70 skrev:
håller helt med CTD, ordna något ihop med SMC... en broms och kurvkurs... :tummenupp
Antar oxå han menar SMC snarare än FMCK.

Kan meddela att TeknisMC håller på och undersöker möjligheterna att köra kåphoj på den nya fina banan, som besiktas kl 17 idag, på Täby motorstadion. Minst en medlem i klubben kommer (om planen håller) genomgå SMCs instruktörskurs och sedan hålla i körningar liknande de som körs på Rörken utanför Uppsala. Om ni tror att jag talar om mig själv hela tiden så stämmer det till 100% ;)

varför du??? varför du??? varför du??? osv osv

kjell kanske skulle gå med i fmck... dom killarna ska man inte skoja bort :)

Supermoto skrev:

Kan meddela att TeknisMC håller på och undersöker möjligheterna att köra kåphoj på den nya fina banan, som besiktas kl 17 idag, på Täby motorstadion. Minst en medlem i klubben kommer (om planen håller) genomgå SMCs instruktörskurs och sedan hålla i körningar liknande de som körs på Rörken utanför Uppsala. Om ni tror att jag talar om mig själv hela tiden så stämmer det till 100% ;)
:tummenupp låter kanon... det borde väl kunna bli en bra inkomskälla till klubben oxå... (teknis alltså):va samt ett bra marknadsföringsplatform... :)

Supermoto skrev:

Tokbra initiativ!! :tummenupp Hoppas det går vägen. Var uppe å tittade på den nyasfalterade banan härom dagen. Såg ju riktigt fint ut, fastän det kommer nog att bli lite trångt att joxa runt Bumsen... :3freak Men va fan, trångt är bra, det gör det hela lite mer spännande.

blom skrev:
varför du??? varför du??? varför du??? osv osv

kjell kanske skulle gå med i fmck... dom killarna ska man inte skoja bort :)
För att det är min idé och det är nog endast jag som skulle försöka driva en sån här grej av de som åker kåphoj i klubben.
FMCK ska man verkligen inte skoja bort, det stämmer. Men de sysslar ju inte så mkt med kåphojar.

anol70 skrev:
:tummenupp låter kanon... det borde väl kunna bli en bra inkomskälla till klubben oxå... (teknis alltså):va samt ett bra marknadsföringsplatform... :)
Tackar. Tror itne man tjänar så mkt pengar på det men man måste synas så mkt som möjligt i allla lägen och det här ger ju bra press antar jag.

Aero skrev:
Tokbra initiativ!! :tummenupp Hoppas det går vägen. Var uppe å tittade på den nyasfalterade banan härom dagen. Såg ju riktigt fint ut, fastän det kommer nog att bli lite trångt att joxa runt Bumsen... :3freak Men va fan, trångt är bra, det gör det hela lite mer spännande.
Tackar igen. :)
Bumsen är väl inte den mest lämpade men det blir ju bra träning. Kanske kan locka över en del till motardandet ;)
Det ser ut att hända en del snart i Supergaraget...

ja jag förstod det mario :) jag var lite ironisk.. hur går det med min önskan som du lovade mig till 97% att du skulle fixa :tungan

nej fmck håller inte på med sådana saker men jag tror att det är bra träning ialf :)

*/ ?>
Back