Kan det bli mer än såhär? (inte mig emot meen..)

• Thread starter Thread starter IronMike
  • Start date Start date

IronMike

Guest
http://www.bubblare.se/movie/ass_shakers/

Det är ju nutid, ungefär vad som finnes på hederliga kvällshak i stan. Men om 10 år, eller 20 år? Kan det bli grövre (klart kan bli exempelvis slap happy etc som finns på andra typer utav filmer, meen), eller vänder trenden mot att inte visa ngt alls? Kan tänka mig att det kanske blir helnaket, sen då...finns inte så mkt mer att visa sen..

Usch (host..) vilken värld vi lever i. Får jag ett barn inom någon viss framtid, så hoppas jag inte på en dotter iaf :huvet

Last edited:
http://www.bubblare.se/movie/ass_shakers/

Det är ju nutid, ungefär vad som finnes på hederliga kvällshak i stan. Men om 10 år, eller 20 år? Kan det bli grövre (klart kan bli exempelvis slap happy etc som finns på andra typer utav filmer, meen), eller vänder trenden mot att inte visa ngt alls? Kan tänka mig att det kanske blir helnaket, sen då...finns inte så mkt mer att visa sen..

Usch (host..) vilken värld vi lever i. Får jag ett barn inom någon viss framtid, så hoppas jag inte på en dotter iaf :huvet

Ja du, vet inte vad ni andra tycker men jag blir mest avtänd av sånt där, lite för mycket naket för min smak. Känns som någon jävla mtv-video. Nej tack.

Tror det blir mer "klassiskt sexigt".
Tänder inte själv på hor-stuket.
Inte för mager tjej i sommarklänning och hästsvans däremot....
Tänk -50 tals "pin-up brud".
Mumma!
Men så är jag gammal och omodern lantis också..
Vanliga brudar ROCKAR!

2936241 Jag måste festa på fel ställen. :va
Ja, men undra på när det är närapå minusgrader på nätterna, inte faan får man se tjejer med sån utsyrsel här då.

Får boka en bussresa till skåne eller nåt, där är det tydligen varmare....

Jag tror helt enkelt att det är en åldersfråga.

Killar i dom där tjejernas ålder uppskattar säkert det där.

Jag skriver under på skrotnisses beskrivning på brud i sommarklänning, lagom solbränd och uppsatt hår..
Eller skitsamma, hel och ren och luktar inte allt för illa funkar....

Major turn off är korkade tjejer, då får dom vara snygga och unga, det funkar inte alls ändå...

Som sagt, det är kul att titta på när det är andra tjejer ens en egen osv

Jag gillar slampiga tjejer men det måste vara till en viss gräns för fan!

Stå praktiskt taget naken i baren = to slutty

www.partyhardcore.com <-- Sjukt?

Är det någon som ens har tänkt på smittorisk osv?

De där killarna som jobbar där får nog doppa sin snorre OFTA i en hel del tjejer och de lär ju knappast använda kondom, gör de ju inte på filmerna iaf.

Föresten vem vill sitta hemma o gulla med sin tjej och sedan visar polaren upp en video där hon suger kuk på nån nisse på en fest med 100tals andra tjejer o killar som tittar på?
Njae...

Last edited:
Hon är världens bästa innanför dina 4väggar... du ska ba veta hur hon är utanför...

Det är det jag vet, det är därför jag blir gråhårig...

(Jag är inte speciellt naiv eller blåögd när det gälller mina egna barn, jämfört med andra tonårsföräldrar)

Jag minns ju faktiskt hur jag var själv i den åldern, och skulle jag döma mina ungar efter det så skulle dom sitta kedjade på rummet...

...och oddsen för att partyhardcore inte är fake (d.v.s "skådespelare" som får betalt) är....ganska urkass.

Det är det jag vet, det är därför jag blir gråhårig...

(Jag är inte speciellt naiv eller blåögd när det gälller mina egna barn, jämfört med andra tonårsföräldrar)

Jag minns ju faktiskt hur jag var själv i den åldern, och skulle jag döma mina ungar efter det så skulle dom sitta kedjade på rummet...
Då är du en av mycket få tonårsföräldrar som inte har drabbats av den kollektiva minnesförlust som verkar råda.

"Nej då, varför ska jag gå ut på stan och föräldravandra? Min lille Pelle ska ju bara hem till Kalle och se på film. De är så skötsamma så."

Att sedan Pelle och Kalle dricker sig totalt apfulla på smuggelöl och spyr ner hela lastbryggan bakom Konsum är en annan femma.

Ja, men undra på när det är närapå minusgrader på nätterna, inte faan får man se tjejer med sån utsyrsel här då.
Åk förbi "360" på vasagatan i sthlm en januarinatt, lördag kl 04, och du får se 19 åriga damer gå omkring "till synes nakna med en canada goose jacka" ... typ hotpants liknande plagg, eller så korta kjolar att den redan korta jackan är det enda som täcker huden....

:gnissla

Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...