Kan denna beställas billigare någonstans(plasmatv)

Verkar inte vara nån mer än net on net som säljer den i sverige, men gå in på tv:ns hemsida o kolla vart de säljer den.

Då HDTV antagligen inte kommer vara standard här i sverige inom de närmsta 5 åren så behövs det ju knappast en tv till det. (vet någon ens vad standarden kommer innehålla i dagsläget? inte ens i staterna är de väl överrens?)
Inom 5 år kommer man få en plasma som klarar hdtv samt har alla anslutningsmöjligheter OCH bra svärta mm för under 15k och man har inte en andersson-plasma i fem år....
Den duger nog gott och väl till, men annars kan man ju alltid leta begagnat.

disskutionen om httv känns oändlig,
allt känns bara som spekulationer, ingen verkar veta.

jag skulle iallafall inte lägga 15k på en budgetplasma utan stöd för hdtv idag,
behövde jag en ny tv nu skulle jag hellre lägga 5k på en "vanlig" för att avvakta några år tills man vet mer om när hdtv kommer.

men det är med min ruttna ekonomi också, hade jag mer pengar över hade jag lätt lagt 15-20k på en tv bara för att den är platt och kan hängas upp men som annars igenkligen ger sämre bild än min 3år gamla 29"are.

Nåt att tänka på är ju att ingen tidning el likn fått låna nån Andersson att ha med i nåt test. Varför kan man ju spelkulera i... :va

"Skit är skit, spelar ingen roll hur billigt det är", spara på slantarna och slit på den TV du har nu tills du har råd till en högupplöst tv som håller måttet.

Ulf W: Förmodligen för att ett test skulle få ett slut på försäljningen av de där maskinerna.

morlock skrev:
"Skit är skit, spelar ingen roll hur billigt det är", spara på slantarna och slit på den TV du har nu tills du har råd till en högupplöst tv som håller måttet.

Ulf W: Förmodligen för att ett test skulle få ett slut på försäljningen av de där maskinerna.

oavsett så har man två årsgaranti sen kan man köpa till garanti på hemförsäkringen för en liten summa då har man 5års garanti oavsett om den går i golvet eller inte

Sen han man alltid returrätt vid köp via postorder/internet mm på minimun 14 dagar från det att du har fått produkten. Köp hem och anslut den med den bästa kabeln och sen skickar du bara tillbaka skiten om du inte är nöjd.

Blondie skrev:
oavsett så har man två årsgaranti sen kan man köpa till garanti på hemförsäkringen för en liten summa då har man 5års garanti oavsett om den går i golvet eller inte
Spelar väl ingen roll hur mycket garantier och försäkringar man har när produkten dålig. Inte dålig kvalitet som i hållbarhet, utan dålig kvalitet när det gäller det audiovisuella; och det är väl det som är viktigt när man köper en tv?

Rent generellt.

Nyheter
Mälaren Runt fyller 40 år

Nu på lördagen den 15 augus...

Steve Holcombe klar för GGN!

Pressmeddelande 2026-08-10 ...

Nya Chief Vintage Sturgis

I samband med 86:e Sturgis ...

Missa inte Bikes sommarnummer!

Innehåll Bike powered by...

Missa inte Bikes sommarnummer!

Innehåll Bike powered by...