Bavarac
Ny medlem
Köpte tidningen för en timme sen,kollade på testet mellan ZX10R,R1,CBR1000RR och GSX1000R,blev riktigt förvånad när jag läste om suzukin.Kan den verkligen va så dålig jämfört med andra...O jag som tänkte köpa en 04 förra veckan 

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Bavarac skrev:Köpte tidningen för en timme sen,kollade på testet mellan ZX10R,R1,CBR1000RR och GSX1000R,blev riktigt förvånad när jag läste om suzukin.Kan den verkligen va så dålig jämfört med andra...O jag som tänkte köpa en 04 förra veckan![]()
Bavarac skrev:Kan BIKE ha fel???
Bavarac skrev:Kan den verkligen va så dålig jämfört med andra...O jag som tänkte köpa en 04 förra veckan![]()
Akesson skrev:Skummade lite i senaste Performance Bikes igår. Där är det lite omvänt!!
Hondan accar snabbast och kawan tror jag hade de sämsta acc sifrorna av de fyra. Hondan var även starkast.
det var ett landsvägstest och där rankades kawan totalt sist om jag förstod det rätt, den var för nervös och jobbig på landsväg.
Så testerna ska tas med en nypa salt, handlar till sist om personlig smak, du kör förmodligen inte snabbare på den ena eller andra, på väg iaf.
Mattiaz skrev:Ja jävlar va dålig den verkar vara... ja skulle nog aldrig köpa den pga Bike´s test![]()
bebbe skrev:Men var inte hondan bäst i bikes tester medIaf om man kollar på alla siffror utan vikten, eller?
Hightuned skrev:Det är nog jävligt marginellt, det är få förare som till fullo kan utnyttja prestandan i en 1000 så om den har 150 eller 160 kusar på slangen känns ganska ovesäntligt. Skulle jag köpa en ny 1000 hade jag utan tvekan köpt R1an då den är så snygg att den skulle kunna vara designad i Italien.
Nä, personliga åsikter.Akesson skrev:Lotteri!!?
Jåke skrev:Nä, personliga åsikter.
Vem var det som inbillade dig (eller nån annan) att det som skrivs i en tidning är absolut sanning? Om nån sån nu händelsevis skulle finnas alls...
Dessa hojar är så lika att det som fäller avgörandet i slutänden är i stort sett färgen och hur den passar din egen körstil. Man ska alltså inte ta såna här tester på så blodigt allvar
Det trodde jag alla redan visste
Mattiaz: Klockren![]()
Jag ber så mycket om ursäktAkesson skrev:Läs mina inlägg innan du svarar spydigt!!!!!!!!!![]()
Detta skrev jag i mitt första!!
"Så testerna ska tas med en nypa salt, handlar till sist om personlig smak, du kör förmodligen inte snabbare på den ena eller andra, på väg iaf."
Har aldrig satt särskilt stort värde i siffrorna på tester. Därför skrev jag "lotteri".
![]()
Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion
Michael Schumachers Honda F... |
|
![]() |
Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti
Lördagen den 16 augusti 202... |
Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka
Under 46:e Coca Cola 8-timm... |
|
![]() |
Sandvikens franskaste Triumph