Kampsport!?!?!?

Sukalimpan skrev:
Tjena vart lite nyfiken på om någon här tränar någon form av kamsport?

själv tränar jag Thaiboxning och Submission wrestling, kombinerar även dessa till MMA(Mixed martial arts)
Ja kör oxå SW. Kul som fan, men nu sitter jag hemma med falsk ichias och är glad om jag klarar av o halta runt kvarteret med vovven...

Funderar på att ta fett med värktabletter så man kan pallra sig iväg till träningen ikväll, men det gör nog det hela ännu värre...

Rikkard skrev:
2036752 Har kört Tekken lll ett tag. Börjar bli rätt bra faktiskt.

Tekken 5 och Hworang (Tae Kwon-do?) är grymmast!

Tränade själv ITF TKD i yngre dar men fastna inte för det. Streetfight va bättre :tummenupp

Shooto på Pancrase Gym i Stockholm. När man nu inte får vara ute och gasa måste man ju skaffa sig adrenalinet på något annat sätt... Att ha en elak jävel som försöker banak vettet ur en och sedan slitav loss armen gör jobbet ganska bra :rofl

Skämt åsido, grymt bra träning rent fysiskt plus att det är kul som fan. Kan tänka mig att shooto och vale tuodo (stavning?) klubbar ofta drar till sig "fel" klientel, men på vår klubb är det mycket bra stämning. Är själv ganska ny, har hållit på sen i somras och tycker att jag blivit mycket bra bemött. De flesta har en mycket ödmjuk inställning och kan anpassa nivån efter motståndarens skills.

Ju jutsu. Bra kamratskap, bra lärare och försvarstekniker som tillämpas på riktiga situationer, inte fruktansvärt bra träning då det är tänkt att motståndaren ska göra det mesta jobbet men det funkar bra för en stel lastbilsmekaniker som vill få lite mer töj i kroppen. d.v.s. inget för Chuck-Norris-wannabees

ohlsson, håller med dig om träningen, sjuk va trött man kan bli ibland!

någon ska se K1 scandinavia 20 maj i sthlm då?

Tränade judo någon termin i slutet av 80-talet, tränar nu kick- & thaiboxning.

ja kör streetfighter 1 grymt bra träning.... brukar låta ungefär såhär:

attacktack mööken .. :fatta! Håååååriga krööken

Nån mer än jag som var på "all style open" i solna hallen idag?

är 16 har tränat judo i sex år (började när jag va 7 och tränade tills jag va 13 sen började jag med sport ju-jutsu i 2 år och tränar nu kickboxning

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT