Kampsport!?!?!?

Sukalimpan

Ny medlem
Gick med
14 Sep 2005
Hoj
Suzuki rg125 f
Tjena vart lite nyfiken på om någon här tränar någon form av kamsport?

själv tränar jag Thaiboxning och Submission wrestling, kombinerar även dessa till MMA(Mixed martial arts)

för er som inte vet vad MMA är så består det av både stående och liggande kamper, t.ex man börjar stående i mitt fall använder jag då min thaiboxning, åker man ner på marken går man på lås.strypningar,slag,armbågar och knän..

så alla ni som gillar att slåss(inte då massa streetfighter:P) skriv var ni sysslar med!

Ps om någon här i Kalmar eller runt om tycker MMA låter kul, skicka mig ett pm så får du komma å testa!

Jag har kört judo.. Sen thaboxning och kung fu.

Choy lee fut :tummenupp

Jag kör Brasiliansk Jiu Jitsu (Gracie Barra)...
Otroligt kul! Tränat i 3 år nu och utvecklats enormt! Man märker utveckligen snabbt, även de större kompisarna åker på däng i brottning! hehe...

Ett par gånger per år minst försöker vi få svartbälten från brasilien för att undervisa, flera Gracies har vart å hälsat på!

PS. Jag har tränat Thaiboxning och Thaikwondo, men jag tröttnade fort, BJJ däremot är så sköj så man kan inte sluta även om man vill! :3freak :tummenupp

Last edited:
Instruktör i ITF Taekwon-Do + kickboxning och tränar Kali Sikaran (filippinskt) och Krav Maga (Israeliskt) :martialar

Överlevnadsfighting i 20 år.Ubersvart bälte i tae kwan doe.

Först Karate (Kyokushin) i 3 år sedan Muay Thai i 12 år..
Nu mest "vanlig" träning" men kör sparring då och då. (Pajade knät för x antal år sedan...)...

Har tränat ett flertal olika stilar,både stående och liggande men aldrig fastnat för en stil.
Idag hinner jag inte satsa ordentligt,så det blir mest på gymmet och kondition. Väldigt sällan händer det att jag och mina vänner sluter upp med utrustningen och kör blandad träning,dock väldigt kul sparring med olika stilar.

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT