tjenare !
håller på o monterar ihop min 02a efter kläpp modd samt lagerbyte i kammen.
kollat i service manualen o saken verkar solklar men måste ändå fråga. kan man montera kamkedjan fel även om man följer instruktionerrna i manualen. du har ju 3 markeringar på veven samt ingen på kammen men den skall tydligen vara"rakt" upp, den stora svarta bulten. någon mumlade något om balans axel ??
mvh daniel
håller på o monterar ihop min 02a efter kläpp modd samt lagerbyte i kammen.
kollat i service manualen o saken verkar solklar men måste ändå fråga. kan man montera kamkedjan fel även om man följer instruktionerrna i manualen. du har ju 3 markeringar på veven samt ingen på kammen men den skall tydligen vara"rakt" upp, den stora svarta bulten. någon mumlade något om balans axel ??
mvh daniel