Kamikaze-gazz Lördag 15/8

RebeX

THE Ninja
Gick med
27 May 2004
Hoj
ZX6R 636 -04 - RebexEdition
Gazzet flyttat!

Samling statoil Eslöv 15.00!
Ösregnar det fortfarande i Höör 14.30 får vi ställa in det, men då kan ni köra med palle och c/o imorgon, dock utan mig för då jobbar jag.:brinnerup

väl mött!
//KamikazeRebex

Last edited:
Kom du hit idag istället - så bjuder jag på glass i Kågeröd....

Kom du hit idag istället - så bjuder jag på glass i Kågeröd....

hade gärna gjort det men vissa har ett jobb att sköta=P Men tack för erbjudandet, hoppas jag kan ha glassen innestående=P

Rock n roll? Jag trodde hon var djävulens...?

Aja, Åsen sa ni? Beror på vilken tid, Åsen är mitt rike, om inte leda så följer jag lätt med.

1200 i Eslöv=P Gott! blir vi många kan det va fint å ha några som hittar bra, jag kan en del bra vägar upp till typ ljungbyhed-trakten, men sen får någon annan ta över=P

Last edited:
hade gärna gjort det men vissa har ett jobb att sköta=P Men tack för erbjudandet, hoppas jag kan ha glassen innestående=P

1200 i Eslöv=P Gott! blir vi många kan det va fint å ha några som hittar bra, jag kan en del bra vägar upp till typ ljungbyhed-trakten, men sen får någon annan ta över=P

Se till att wilcan ställer sig vid en grön pump och inte en svart då ;). För då har ni ingen rejsleiter längre :D

Jag slutar jobba 15.00

om vädret slutat regna så kör jag!!!!!!!!!! det e ju de enda jag planerat inför dagen ju- köra köra och köra :tummenupp

Njae... håller på Norrmännen :tummenupp

meteogram.png

*/ ?>
Nyheter
Voge DS 800 X Rally – Ny offroadhoj till 2026

Voge DS 800 X Rally är en n...

Harley-Davidson laddar upp med massor av kubik

Harley-Davidson fortsätter ...

KTM 790 Duke – ny generation på gång till 2027?

KTM:s mellanklassraket får ...

Nytt från Halvarssons: Mora V2

Halvarssons nya Mora V2 är ...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

BMW R 12 G/S – ännu bättre med Wunderlich

Tysk precision möter äkta G...

Vinn en batteriladdare från CTEK

I samarbete med CTEK har vi...

Video: KTM 1390 Super Adventure S EVO!

Super Adventure och Teide ...

Bokningar pågår till Gotland Ring Bike Week!

Boka sommarens härligaste b...

Back