Kamikaze-gazz Lördag 15/8

RebeX

THE Ninja
Gick med
27 May 2004
Hoj
ZX6R 636 -04 - RebexEdition
Gazzet flyttat!

Samling statoil Eslöv 15.00!
Ösregnar det fortfarande i Höör 14.30 får vi ställa in det, men då kan ni köra med palle och c/o imorgon, dock utan mig för då jobbar jag.:brinnerup

väl mött!
//KamikazeRebex

Last edited:
Kom du hit idag istället - så bjuder jag på glass i Kågeröd....

Kom du hit idag istället - så bjuder jag på glass i Kågeröd....

hade gärna gjort det men vissa har ett jobb att sköta=P Men tack för erbjudandet, hoppas jag kan ha glassen innestående=P

Rock n roll? Jag trodde hon var djävulens...?

Aja, Åsen sa ni? Beror på vilken tid, Åsen är mitt rike, om inte leda så följer jag lätt med.

1200 i Eslöv=P Gott! blir vi många kan det va fint å ha några som hittar bra, jag kan en del bra vägar upp till typ ljungbyhed-trakten, men sen får någon annan ta över=P

Last edited:
hade gärna gjort det men vissa har ett jobb att sköta=P Men tack för erbjudandet, hoppas jag kan ha glassen innestående=P

1200 i Eslöv=P Gott! blir vi många kan det va fint å ha några som hittar bra, jag kan en del bra vägar upp till typ ljungbyhed-trakten, men sen får någon annan ta över=P

Se till att wilcan ställer sig vid en grön pump och inte en svart då ;). För då har ni ingen rejsleiter längre :D

Jag slutar jobba 15.00

om vädret slutat regna så kör jag!!!!!!!!!! det e ju de enda jag planerat inför dagen ju- köra köra och köra :tummenupp

Njae... håller på Norrmännen :tummenupp

meteogram.png

Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back