Kameraman/kvinna idag 28/6 Linköpings tr.

Mrlind

Ny medlem
Gick med
28 Apr 2003
Hoj
KX250F, KTM RC8R, Knäortros :)
Hallå!

Skulle vilja hitta någon som kan tänka sig att filma mig lite idag på sviestad träningen. Jag har kameran så det e klart, men jag saknar en kameraoperatör... Helst om du har lite koll på hur man gör med en kamera och ännu hellre att du kan komma in på banområdet. Behöver inte vara långa sessioner bara några tuffa snabba klipp...??? Pm:a eller svara i tråden, TACK!
Som tack för hjälpen kan du få en autograf eller en korv i tjorren :hihi

Mrlind skrev:
Hallå!

Skulle vilja hitta någon som kan tänka sig att filma mig lite idag på sviestad träningen. Jag har kameran så det e klart, men jag saknar en kameraoperatör... Helst om du har lite koll på hur man gör med en kamera och ännu hellre att du kan komma in på banområdet. Behöver inte vara långa sessioner bara några tuffa snabba klipp...??? Pm:a eller svara i tråden, TACK!

Posör :fakta

Mrlind skrev:
Som tack för hjälpen kan du få en autograf eller en korv i tjorren

Jag som normalt hetrosexuell kille avböjer nog förslaget. Att få "en korv i tjorren" kanske är trevligt men jag spelar nog svår ett tag till.

Victor skrev:
Jag som normalt hetrosexuell kille avböjer nog förslaget. Att få "en korv i tjorren" kanske är trevligt men jag spelar nog svår ett tag till.

Man kan om man vill få en korv FRÅN tjorren också, för den som gillar sånt :hihi

Orka åka till LKPG för en autograf....:=)

Kan du inte ta ett varv i Norrköping istället:P

Fuck!! Kom på nu att jag hade kunna joinat...Hade till och med 1 kamera själv också:=)

Last edited:
Men det e ju därför jag behöver en kameraman, har du aldrig hört talas om trickfilmning??!?!? :D

Mrlind skrev:
Hallå!

Pm:a eller svara i tråden, TACK!

Nu fattar jag inte. Latexhandskarna ligger ju redan i Transiten o du lovade ju att inte filma vad som skulle hända!?! :confused:

Näe. Du får nog gå hem från Norrköping.

*/ ?>
Nyheter
Sista dagarna för ”Early Bird”, Gotland Ring Bike Week!

Boka senast lördag 31/1 för...

Gotland Ring GPE Circuit i konkurs, verksamheten räddad!

Bolaget bakom den dagliga d...

Besöksstorm till MC-mässan på Elmia

Den svenska mc-mässan har v...

MC-mässan startar idag

Med start idag, den 23 janu...

Fullt drag på mc-mässan i Jönköping!

Bikes monter full till bred...

Nya Indian Chief Vintage

I kölvattnet av att ha spar...

MotoGP 2026: kalender och förare

MotoGP-kalendern och förarn...

Benavides till dramatisk Dakar-seger

Luciano Benavides, som gick...

Gotland Ring Bike Week 2026 – rabatt på färjan klar!

Alldeles nyss fick vi klart...

Michelin lanserar Anakee Adventure 2 – nytt adventuredäck med fokus på väg, men redo för grus!

Michelin breddar sitt adven...

Back