Kamerafästen

mamartin

Mamartin
Gick med
28 Mar 2004
Hoj
Suzuki GSXR 1000 -02
Är det nån som har tips på bra kamerafästen på tanken till hojen? Köper gärna om någon har ett. Hojen e en gsxr 600 -98.

GSXR1100R skrev:
Jag vet en som har :tummenupp

Har inte hittat kameraskruv än till den böjda plåtbiten du sålde till mig.. Så jag är lite besviken på det köpet faktiskt..

Men å andra sidan så sa du inget annat heller.. Så det är väl inte ditt fel..

Hultan skrev:
Har inte hittat kameraskruv än till den böjda plåtbiten du sålde till mig.. Så jag är lite besviken på det köpet faktiskt..

gör en genomgående skruv lr är jag fel ute :va

Hultan skrev:

Hur svårt kan det va, åk till byggmarknaden och köp en 1/4 tum skruv, det måste väl finnas ett byggvaruhus i Göteborg.

:pannkyss

GSXR1100R skrev:
Hur svårt kan det va, åk till byggmarknaden och köp en 1/4 tum skruv, det måste väl finnas ett byggvaruhus i Göteborg.

:pannkyss
Jag har faktiskt kollat en 3-4 större byggvaruhus el. motsv. Klart att det finns, men sen kom vintern och då orkade jag inte bry mig längre..
Får börja leta igen..

Hultan skrev:
Jag har faktiskt kollat en 3-4 större byggvaruhus el. motsv. Klart att det finns, men sen kom vintern och då orkade jag inte bry mig längre..
Får börja leta igen..
Hittar du inget ska jag skicka en skruv till dig helt gratis.

GSXR1100R skrev:
Hittar du inget ska jag skicka en skruv till dig helt gratis.

Kamerafästet rockar. Jag blev lite förvånad när man skulle borra hål själv bara. Säg det innan till folket du säljer till så man vet bara, nämn det om skruvarna oxå. Nästa gång smäller det DIREKCT! :fatta!

Annars har fästet gjort sitt jobb. Bombrulle på bomb rulle e inspelad. Allt från de mest skräckinjagande Bultenrullarna till de hårigaste bankörningarna och dödsföraktande bakhjulskörningar.

RoLLER skrev:
Kamerafästet rockar. Jag blev lite förvånad när man skulle borra hål själv bara. Säg det innan till folket du säljer till så man vet bara, nämn det om skruvarna oxå. Nästa gång smäller det DIREKCT! :fatta!

Annars har fästet gjort sitt jobb. Bombrulle på bomb rulle e inspelad. Allt från de mest skräckinjagande Bultenrullarna till de hårigaste bankörningarna och dödsföraktande bakhjulskörningar.
Japp jag blidde med lite förvånad pga det, men grabben är ju trevlig och gör ju rätt för sig dock! :)
:tummenupp

RoLLER skrev:

Olika hojar olika hål, precis som tjejer vettu, samma med skruvarna :tummenupp

GSXR1100R skrev:
Bah, jag tro han har värsta scamen på gång här, vi får nysta upp detta :tungan

;)

GSXR1100R skrev:

Jo jag förstod det i efterhand och det va helt ok för mig. Men jag trodde faktiskt att jag köpte nåt avsett för R1'an.

Förexten......? Har inte konsumentverket hört av sig än ang. min anmälan?

*Sverker mode on* Är det verkligen meningen att att att konsumenten ska behöva köpa egna skruvar va va va.

*Sverker mode off*

Universial är modellen, att lagerföra trettielva modeller funkar inte mannen, lite IKEA över det hela (saknas alltid ett par skruvar).

/I.Kamp-rad

Nyheter
Höstrusch för våra fotografer

Inte bara sommarmånaderna, ...

Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär

Efter nästan två decennier ...

Yamaha debuterar med V4 i MotoGP

Yamaha har meddelat att för...

Hojmys i Ugglans Park

Ända sedan början av 90-tal...

MC-mässan 2026

MC-Mässan är tillbaka 23–25...