kamera på hojen

BRASSARN

BRASSA å dra i helvet
Gick med
9 May 2005
Ort
Mettidreten
Hoj
--
Hejsna!!!

Hmmm kom precis å tänka på en sak. Jag va ute å brassa lite idag me kameran fasttejpad på tanken. Bara för å testa positionen av kameran på tanken.

Hittade förresten sveriges finaste mc-väg!!!! Vägen mellan ödsmål och Gullborga. Perfekt!!!

Amen iaf, säg att man e ute å brassar å filmar alltihop från tanken. Dvs man ser hastighetsmätaren perfekt..... alltså den visar stundom mycket olagliga hastigheter.
Anta nu att att bylingen stannar en för kontroll åsså ber dom att få se på filmen?!?!?!?!

Va fan ska man säga då??? "neee de e inte jag som kör" eller???? Eller ska man bara blåvägra ge dom filmen???


/BRASSARN, dumjävel
 

rikard1979

Ny medlem
Gick med
9 Jun 2005
Ort
Järfälla
Hoj
Yamaha mt-09 2017
BRASSARN skrev:
Hejsna!!!

Hmmm kom precis å tänka på en sak. Jag va ute å brassa lite idag me kameran fasttejpad på tanken. Bara för å testa positionen av kameran på tanken.

Hittade förresten sveriges finaste mc-väg!!!! Vägen mellan ödsmål och Gullborga. Perfekt!!!

Amen iaf, säg att man e ute å brassar å filmar alltihop från tanken. Dvs man ser hastighetsmätaren perfekt..... alltså den visar stundom mycket olagliga hastigheter.
Anta nu att att bylingen stannar en för kontroll åsså ber dom att få se på filmen?!?!?!?!

Va fan ska man säga då??? "neee de e inte jag som kör" eller???? Eller ska man bara blåvägra ge dom filmen???


/BRASSARN, dumjävel

vadå, dom har väl inte rätt o se din film! Bara o neka skulle jag tro.
 

Tzr_Racing

Supa bör man annars dör man!
Gick med
5 May 2004
Ort
Uppsala
Hoj
Tzr 125 (med vita miniblinkers av carbon,styrdämpare å lite annat smått å gått:P)
Säg nej. Men börjar de bli väldigt sugna på filmen, ta ut den, titta de i ögonen och släpp ner bandet på marken och stampa på det. Eller så kasta du iväg det. :gnissla
 

Pacman

Gudomlig sporthojare
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Göteborg
Hoj
Race-R1 -05, KTM 520 EXC, Suzuki RM 250
Mission Impossible-grejen är ju rätt fräck: "This message will self distruct in 3....2.....1....."
 

GSXR1100R

The older i get the faster i was
Gick med
8 Mar 2003
Ort
South Sweden
Hoj
Gammelgixxer, Kawwaräcer 600, KTM Adventure, KTM Elduro
Brassa på bara, Bosse får inte kika på rullen :banana
 

BRASSARN

BRASSA å dra i helvet
Gick med
9 May 2005
Ort
Mettidreten
Hoj
--
GSXR1100R skrev:
Brassa på bara, Bosse får inte kika på rullen :banana


hehehe fan va gött då!!! ska fan hånflina åt dom me om dom vill se mina fina band :arsele

E det inte du mr gsxr1100 guy, som e me dom där radical-killarna å filmar era galenskaper?? hehehe :tummenupp BRASSSSSAAA på bara på å dra i helvet!!!


//Eran egen BRASSARE :yoparty :yoparty :yoparty
 

J.Porta

...come over to the dark side...
Gick med
1 May 2005
Ort
Inomhus
Hoj
...Brittisk...
BRASSARN skrev:
hehehe fan va gött då!!! ska fan hånflina åt dom me om dom vill se mina fina band :arsele

E det inte du mr gsxr1100 guy, som e me dom där radical-killarna å filmar era galenskaper?? hehehe :tummenupp BRASSSSSAAA på bara på å dra i helvet!!!


//Eran egen BRASSARE :yoparty :yoparty :yoparty

Har varit uppe innan i år....
Annan tråd om det hela
 

Aleksander

................
Gick med
6 Jun 2005
Ort
GÖTEBORG
Hoj
525 + pitpro 125cc
BRASSARN skrev:
Hejsna!!!

Hmmm kom precis å tänka på en sak. Jag va ute å brassa lite idag me kameran fasttejpad på tanken. Bara för å testa positionen av kameran på tanken.

Hittade förresten sveriges finaste mc-väg!!!! Vägen mellan ödsmål och Gullborga. Perfekt!!!

Amen iaf, säg att man e ute å brassar å filmar alltihop från tanken. Dvs man ser hastighetsmätaren perfekt..... alltså den visar stundom mycket olagliga hastigheter.
Anta nu att att bylingen stannar en för kontroll åsså ber dom att få se på filmen?!?!?!?!

Va fan ska man säga då??? "neee de e inte jag som kör" eller???? Eller ska man bara blåvägra ge dom filmen???


/BRASSARN, dumjävel
HEHEHHE GUUUMAMNAN!N! själv jhar man vart på MAIDEN!!
:yoparty :yoparty :yoparty
 
Nyheter
Bike Babes 10 år – bjuder in till mc-mässa

Fotograf: Lotta Kronåker ...

KTM 990 RC R på gång

KTM har presenterat prototy...

Distinguished Gentlemans Ride 2024

Söndagen den 19/5 var det d...

Skönt häng på Rapidos öppet hus!

Idag höll Rapido MC, Stockh...

Högsta antalet viltolyckor på tio år

Under 2023 inrapporterades ...

Värva SMC-medlem – chans att vinna MC-resa till Nya Zeeland

Foto: Miles Holden Värva...

Hydet Dirt Drags istället för hillclimb 

Den 3 augusti i år har Hyde...

Dags för 50:e Custom Bike Show

Lördagen den 1 juni är det ...

Varning för potthål

Foto: STR/Hanna Maxstad ...

Snart dags för Distinguished Gentlemans Ride

Söndag 19 maj är det dags f...

Top