Kamera montage.

phastasphuk

blubb blubb
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
990 SMR, Speed Triple 855, Husaberg FE600E, Husaberg FE390
Har mig en kamera eller två som skall hoj och hjælm monteras i sommar. Eftersom jag ska hoppa fallkskærm med kamerorna oxå så behøver jag nog inte så många tips på hur den ska hjælmmonteras ;)
Har både digital stillbild och DV, skulle vara skoj om man kunde få några fina stillbilder istællet før bara framegrabs från hojen. Men så klart ska det filmas action oxå :D

Men om ni kunde slænga upp lite bilder på hur ni har løst hojmontaget skulle det vara finfint :D :cool:

Skicka PM till GSXR1100R här på forumet, han säljer tankfästen för ca.200 kr

Ska PM:a honom och kolla vad han har.

Tankfæsten ær lite tråkiga tycker jag, klart jag ska ha ett (kan bli kul att løsa det till Husan) men jag vill ha mer førslag på olika løsningar, till vad som helst, framgaffel, ljuddæmpare, sving, styre till videon (PC-101)

Ska bli intressant och se vad man kan få till med stillbildskameran, ska hooka upp den till tutknappen, vi får se hur det blir med den :D ær væl mest bara wheelie shots och stoppies med kameran framåt eller bakåt som gæller før hojmontaget, før hjælm så ska man inte busa så mycket, blir væl mest att plåta folk som gør.....saker :)

Montera kameran lågt, i höjd med ditt smalben ungefär, så att man får med lite av framhjulet. Blir fräckt om du wheeliear och vinklar styret. Se min Bogesundsfilm som exempel

Kameran är bäst skyddad på tanken och bakom ev kåpglas, men på en Motard kvittar det nog, skaffa helmcam och sätt kameran i kameratrampolinen, helmcamen kan du strajpa fast var som helst på moppen.

:hej

*/ ?>
Nyheter
MC-Mässan närmar sig!

På årets stora motorcykelmä...

Nya idéer för tvåtaktsmotorn

Kawasaki har lämnat in en p...

Nya idéer för tvåtaktsmotorn

Kawasaki har lämnat in en p...

Custom Motor Show satsar på över 100.000 besökare

Custom Motor Show ställer ä...

Custom Motor Show satsar på över 100.000 besökare

Custom Motor Show ställer ä...

Gotland Ring Bike Week 2026, förlängt Early Bird erbjudande!

Den 3-5 juli slår vi upp po...

Gotland Ring Bike Week 2026, förlängt Early Bird erbjudande!

Boka din plats på Gotland R...

Gotland Ring Bike Week 2026, early bird erbjudande!

Boka din plats på Gotland R...

Förarkurser på Nürburgring

Nu är datumen för båda föra...

Brembo presenterar TrackTribe

Brembo presenterar TrackTri...

Back