Håller på att skruva ihop motorn till min 625'a.
Någon som vet om man måste spräcka kamkedjan för att kunna få dit kamaxeln??
För att sen nita ihop kedjan igen?
Jag kommer ihåg att det var lite tjurigt att gå av kamdrevet från kammen, men det var några månader sen man rev isär så man har ju glömt..
(Jag har kedjan runt kamdrevet nu, men då lyckas jag ej få dit kammen, kullagret går i lagersätet m.m.)
Någon som vet om man måste spräcka kamkedjan för att kunna få dit kamaxeln??
För att sen nita ihop kedjan igen?
Jag kommer ihåg att det var lite tjurigt att gå av kamdrevet från kammen, men det var några månader sen man rev isär så man har ju glömt..
(Jag har kedjan runt kamdrevet nu, men då lyckas jag ej få dit kammen, kullagret går i lagersätet m.m.)