KALSONGCHOCK: Mozz petad från tronen som kalsongkung

Boris JR

Gudomlig sporthojare
Gick med
2 Apr 2003
Hoj
.
Var iväg på lite racing i helgen och körde för Deluxeracing AB så jag bodde på hotel. I foajen mötte jag denne herre iförd kalsonger med blommor och bin på. Han stod där helt ogenerat och snackade med några damer. Värt att notera är att han är en lite sådär halvkänd i RR svängen och var lite sådär halvsnabb en gång i tiden.

Såsom jourhavande paparazzi slet jag upp mobilkameran och tog en bild för att föreviga detta minne. Och här kommer då dagens miljonfråga: Vem är ägare till dessa mycket snygga kalsonger och vältränade ben?

Första pris är ett par av Mozz begagnade kalsonger samt ett par bromsbackar till en Norton Manx.
blommor.JPG

Ge oss en världsdel! Eller ett land! Eller en ledtråd!!!

Aaron Slight!

Jag kände på mig att det var en hel flock rävar bakom din titelbeskrivning hehe

"Värt att notera är att han är en lite sådär halvkänd i RR svängen och var lite sådär halvsnabb en gång i tiden"

:tummenupp

Sen så skulle jag vilja komma med ett tillrättaläggande; jag är inte kalsongkung pga snygga kallingar, utan pga att jag ofta råkar synas i fula kallingar. Så, jag och Ago spelar inte i samma liga när det gäller kalsonger. Däremot när det gäller utseende i största allmänhet, och förarskicklighet, så är det jämnt skägg mellan oss två...

Nyheter
European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul