Kalmartävling 15-16 maj

Ja får tyvärr avstå tävlingen, ligger hemma o är förkyld så in i bängen :-(
Hoppas ni som är där får det skoj.

Kom hit o titta istället. Vi e bara elva st, men det går bra för alla än så länge. Barret har iof inte kommit igång ännu. Bara två vurpor på tre pass. Men det e ju en dag i morgon. Så vi får se.

Kom hit o titta istället. Vi e bara elva st, men det går bra för alla än så länge. Barret har iof inte kommit igång ännu. Bara två vurpor på tre pass. Men det e ju en dag i morgon. Så vi får se.

Haha man kan inte anklaga honom för att inte försöka i alla fall.
Men börjar du bli varm i kläderna då Lasse?

Jodå, jag börjar hitta tillbaka. Leendet börjar komma fram. Sista passet kördes i regn. Dom andra kom inte ut. Va väl för halt med slicks tyckte dom kanske. Jag har ju tre år att ta igen, så man får ligga i nu. Hur går det för dig då? Det är väl tävling i Falkenberg nu?

Jodå, jag börjar hitta tillbaka. Leendet börjar komma fram. Sista passet kördes i regn. Dom andra kom inte ut. Va väl för halt med slicks tyckte dom kanske. Jag har ju tre år att ta igen, så man får ligga i nu. Hur går det för dig då? Det är väl tävling i Falkenberg nu?

Bästa träningen man kan få är ju slicks i regen. Du får berätta det för grabbarna :D

Jo de kör på Falken men jag hade inte riktigt råd att åka.
Behöver träna lite mer oxå. Kör SM i Linköping 29-30 maj det set jag fram emot!

sista passet på lördagen va fan de roligaste. det gick inte fort men fan va brett det gick:yoparty samma känsla som att åka is.

Har man inte försökt kan man inte veta att det inte funkar! Jag gillar inte att chansa. :fakta
Inte en enda vurpa idag dock, även om det känndes som det va på väg överallt :banana

Kanon bra arrangemang med hur mkt åktid som helst! Perfekt tidsschema som höll utan bekymmer hela dagen osv osv. Så djäkla trist att inte fler tog sig dit! :mad:

Ett stort tack från Kalmar MK's RR-sektion till alla glada förare, mekaniker och supporters som gjorde vår tävling till vad den blev :tummenupp
Tyvärr blev inte vädret riktigt vad vi tänkt oss men det var ju nästan torrt hela tiden.

Vi hoppas på en repris nästa år med fulla startfällt

Tiderna från helgens race finns att beskåda här http://www.mylaps.com/results/showevent.jsp?id=536685

Last edited:
Ett stort tack från Kalmar MK's RR-sektion till alla glada förare, mekaniker och supporters som gjorde vår tävling till vad den blev :tummenupp
Tyvärr blev inte vädret riktigt vad vi tänkt oss men det var ju nästan torrt hela tiden.

Vi hoppas på en repris nästa år med fulla startfällt

Tiderna från helgens race finns att beskåda här http://www.mylaps.com/results/showevent.jsp?id=536685

Vet du om det kommer upp foto någonstans från tävlingen? Såg en fotograf runt banan :)

Vet du om det kommer upp foto någonstans från tävlingen? Såg en fotograf runt banan :)

Jag gissar du syftar på 7'ans fruga som brukar ta kort på tävlingarna. Jag ska kolla upp om bilderna läggs ut någonstans, återkommer så fort jag fått svar.

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman