Kalmarfolk med omnejd på Sporthoj?

DaGaz

Snygg
Gick med
11 Jul 2003
Hoj
Hade en TLR..
Hej!

Jag har nyligen flyttat tillbaka till kalmartrakten från Linköping och har kollat runt lite och har inte lyckats hitta några gemensamma åkningar och andra event för sporthojar här i trakten. :va

Så detta är upprop gott folk, vem är på för lite gemensamt skoj i sommar? Till att börja med så gör vi en intresselista - sprid gärna till folk utanför forumet. Namn, e-mail (för information) och hoj. Fyll på nu! :7peta

1. Daniel Nilsson, dan_nil@spray.se, TLR-99.
2. ???

Vi flyttar till träff/samåkning när vi har en konkret lista med folk och ett event på planering.

:banana

DaGaz skrev:
Hej!

Jag har nyligen flyttat tillbaka till kalmartrakten från Linköping och har kollat runt lite och har inte lyckats hitta några gemensamma åkningar och andra event för sporthojar här i trakten. :va

Så detta är upprop gott folk, vem är på för lite gemensamt skoj i sommar? Till att börja med så gör vi en intresselista - sprid gärna till folk utanför forumet. Namn, e-mail (för information) och hoj. Fyll på nu! :7peta

2. ???

Vi flyttar till träff/samåkning när vi har en konkret lista med folk och ett event på planering.

om ni inte tycker att jag verkar vara "för liten" så hänger jag gärna på!

2. Nickals Ramström, de_troca@hotmail.com tzr-89.

---> Upp!!

Kom igen nu! jag är övertygad om att det finns hojfolk som vill ha skoj och träffa nya vänner från kalmartrakten i sommar! :banana

Fyll på nu.. :)

Jag e alltid på om det ska bli åka av! Bor i Norrliden i Kalmar! Hoj Hoj!

2. Nickals Ramström,de_troca@hotmail.com tzr-89.
3. Sebastian Finder (Basti) sebastian.fi@telia.com, aprilia rsv,Honda cbr 900
4. Henrk Andersén zer0<at>bsdmail<dot>com, aprilia rs250-99
5. Martin Persson rapido@home.se, Suzuki GSX750F -95

DaGaz skrev:
Hej!

2. ???

Tjänare !!!!
Du kan ju alltid komma in till Växjö om du har vägarna förbi , här vimlar det av sporthojar :D
Ha de ` :)

Kawapeter skrev:
Tjänare !!!!
Du kan ju alltid komma in till Växjö om du har vägarna förbi , här vimlar det av sporthojar :D
Ha de ` :)

Jo det lutar ju åt det hållet :hihi Har ca 12 mil = baggis.. någon tråd där det planeras åkningar / lättare evenmang i Växjö?

DaGaz skrev:
Jo det lutar ju åt det hållet :hihi Har ca 12 mil = baggis.. någon tråd där det planeras åkningar / lättare evenmang i Växjö?

Fan , det är alltid körning i Växjö.. Häng en stund i alen utanför MC Donalds i stan så dyker det alltid upp nån :tummenupp

Tjing!!

Hörupp Klamarfolk!!

Nu provar vi,

KL 16.00 idag 18/4 kommer vi ett gäng norrifrån till kalmar rasta för en liten gruppåkning. Bjud in så många ni orkar.

:squid :tuttar :gnissla :D

Jag är åxå med. :tummenupp
Fast inte idag.

2. Nickals Ramström,de_troca@hotmail.com tzr-89.
3. Sebastian Finder (Basti) sebastian.fi@telia.com, aprilia rsv,Honda cbr 900
4. Henrk Andersén zer0<at>bsdmail<dot>com, aprilia rs250-99
5. Martin Persson rapido@home.se, Suzuki GSX750F -95
6. Mattias Erlandsson mattias<at>myownemail.com, Triumph TT600 -00

jag får också stå över idag, även om jag är sjukt körsugen..
men har inte hojjen helt i ordning ännu

humm... vid motorvägen. Det heter inet Rasta längre heter något annat men kommer inte på det. Men kör du vägen från Ölandsbron så ligger det precis efter där man svänger av till motorvägen. Är en mack och resturan. hoppars du hittar
ps.
OKQ8
Ölandsleden 7
är adressen
ds.

Last edited:
Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!