Kalmar-tråden

Tyvärr måste jag hålla med.. På en ny hoj så ser det lite "ofint" ut :va
Akra kolfiber hade varit fräckt, lite dyrt kanske? Ska du satsa på PC och bänk?

Jao ser lite speciellt ut, det får sitta där nu till första servicen, sen blir det nog Acra kolfiber går på 14500:- nytt, det är vad jag har hittat i Sverige iaf.

Yoshi går väll på 12500:- och dessa priser är bara för slipon.

Hur som haver innebär det övertid :P

Men men hur som helst på med regskiten o blinkers där bak nu sen är det bara att köööra lite :)

Jao ser lite speciellt ut, det får sitta där nu till första servicen, sen blir det nog Acra kolfiber går på 14500:- nytt, det är vad jag har hittat i Sverige iaf.

Yoshi går väll på 12500:- och dessa priser är bara för slipon.

Hur som haver innebär det övertid :P

Men men hur som helst på med regskiten o blinkers där bak nu sen är det bara att köööra lite :)

Blir nog bra hur eller hur! Grattis!

Jag tycker att du skall köpa ett acra av varje Calle. :)
Ett i kolfiber samt ett i alu. :tungan

Hoppas du inte har kvar skjutspinnarna... Hojjen går ju bra mycket långsammare med dem på har jag hört. :rolleyes:

:banana

Jag tycker att du skall köpa ett acra av varje Calle. :)
Ett i kolfiber samt ett i alu. :tungan

Hoppas du inte har kvar skjutspinnarna... Hojjen går ju bra mycket långsammare med dem på har jag hört. :rolleyes:

:banana

haha tycker du jag är en velpelle ? =) det är jag iofs, men blir så jävla iriterad när det inte blir som jag vill, har väll någon diagnos av nått slag :)

Vadå? haru nån bokstavskombo eller? Tror det e likadant här vettu. :tummenupp

haha...Calle..han har A-Ö!
:rolleyes::banana

Nämen titta! alla våran favvo bus är inne och gör forumet osäkert. :tungan :arsele

Haha, nädu... Det skulle aldrig falla mig in. :tungan
Kaffe nån dag nu framöver?

10 mil för mig idag, i korthet en liten sväng Nybro-Påryd-Vassmolösa-Ljungbyholm-Tvärskog-Nybro :yoparty

Passa er för Igelösavägen, både ett vägarbete med grus, och fortfaronde fläckar med 5 cm slask! :död

I sommar blir det Byxelkrok :tuttar

Göett moos!!
Hade osså tänkt att åka en sväng idag, men frugan tänkte annorlunda. :rolleyes:

Men det kommer.:D

22 - 25 april 2011 Bilsport Performance & Custom Motor Show Elmia

Inte för att jag själv vet om man e ledig /har tid eller andra saker som hindrar.Men tänkte se om någon planera åka/köra dit ?

22 - 25 april 2011 Bilsport Performance & Custom Motor Show Elmia

Inte för att jag själv vet om man e ledig /har tid eller andra saker som hindrar.Men tänkte se om någon planera åka/köra dit ?
Beroende på väder, och hur många vi blir som ska åka upp iår så är det möjligt att jag och någon eller några polare hojar upp :)

(blir väll bilsatan i alla fall som vanligt :huvet )

Låter som en lovande vecka då :) Nya godiset kom idag så dags att skruva lite så man kan ut o prova nästa vecka. :banana

DSCN0162.JPG

Satan Calle!!!
Kan du inte donera lite cash till mig me, så man kan köpa lite öppnare utblås??

Back