Kalmar-tråden

Jodå det kommer att bli en hel del åka i sommar. :)

Se om jag hinner över till Kalmar någe innan Lelleträffen. Många av er som ska hit då?

Är det någon som vet om det är svårt att få tag på garage i Kalmar? Ska nämligen flytta dit om ett par månader.. Eller någon som har en plats att hyra ut för min mc i sitt garage?

Tacksam för svar.

Är det någon som vet om det är svårt att få tag på garage i Kalmar? Ska nämligen flytta dit om ett par månader.. Eller någon som har en plats att hyra ut för min mc i sitt garage?

Tacksam för svar.

Min plats blir ledig i juni. Om det är av intresse får du naturligtvis en visning.

Mjahapp, då blev det en runda idag me då. :) Kom upp i 4 mil innan det blev för kallt. Fan vad göett det är! :) Om det bara kunde bli lite varmare så skulle det bli ännu mer kalas.

Mjahapp, då blev det en runda idag me då. :) Kom upp i 4 mil innan det blev för kallt. Fan vad göett det är! :) Om det bara kunde bli lite varmare så skulle det bli ännu mer kalas.

Var oxå en tur runt algutsrum färjestaden men det var inte kallt:tummenupp Kanske berodde på långkalsingar å dubbla fleece:tungan

Blev en premiärtur igår, härligt väder och härliga kläder. 3 MC mötte jag, en kromsläde och 2 offroad aktiga. 2 polisbilar också, varav en polis vinkade glatt på mig med en drömmande blick.

Premiärturen för i år blev igår :) Var tvungen att testa nyförvärvet! Var relativt varmt när solen låg på.

Göett moooos!

Min runda häromdan vart, avgång från Algutsrum - N, Möckleby - Gårdby - Tveta - F-staden - Algutsrum. Måste tejpa igen venthålen på hjälmen om jag skall ut o köra när det ligger runt 4-5 grader, annars blir det faen kallt inne i boet. :gnissla

Kan bara instämma:banana

precis...många mil lär det bli i år igen :P

Se om jag hinner över till Kalmar någe innan Lelleträffen. Många av er som ska hit då?

jodå det är nog ett gäng som ska dit. vi brukar vara mellan 10-15 st varje år. nu vet jag om 10 st som har bokat i vårat lilla gäng. kanske blir fler...sen är det mera folk från stan som oxå åker dit varje år.

Last edited:
Blev en runda på lite drygt 6 mil idag. Fortfarande lite småkyligt men kul som faaan. :tummenupp :)

Vore kul att lära känna lite folk som också åker hoj i stan, jag är ny på 2 hjul. Har redan vurpat, och jobbar på att få igång liket till vårkanten...

Pubrunda tycker jag låter gött :)

Mötte en svart kawwa zx9r inne vid korsningen vid Kalmar trafikskola idag. grattis till ett najs, men lite blåsigt väder idag. :) Mätte 12 grader på termometern innan jag pös över till Ön.

Nyheter
Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti

Den 7–10 augusti 2025 förva...

Tierp Arena värd för EM i Dragracing