Kalmar-tråden

Bara fint här=) Blåser lite men rätt ok endå! Vi är påväg mot Göteborg nu och ska vara framme imorgon kväll och sticker igen på onsd kl 04.30 ca:tungan
Har även utökat mc parken med en banhoj nu med:) Nu ska det bekännas färg nästa säsong hoppas jag på:yoparty Hur lever livet själv då? Känns allt ok nu...!? Ha d gott nu så ses vi när jag kommer hem:)

Banhoj?? Vad har du hittat nu för nåt ??;)
Jo för fasen , allt är bara bra här på fasta land :banana

Banhoj?? Vad har du hittat nu för nåt ??;)
Jo för fasen , allt är bara bra här på fasta land :banana

Hehehe..Jag kom över en R1 med massa delar till:) Har ju velat ha en länge men inte kommit till skott med d!! Så nu får vi straajjpa upp bussen din och bilda Team "Roost 12" hahaha... Skojjar bara:tungan Tänkte köra lite bandagar och få kött på benen så ska vi se vad som händer senare sen:D
Såg bilderna från nu när ni var ute:) Blev så jäkla sugen på att haka där men dels var jag ju här:confused: sen har jag ju bara gatdäck och inget annat till den tyvär!! Låter bra att det flyter på därhemma:)
Håll ställningarna tills jag kommer hem så får du titta förbi på en kaffe eller 3.

/12 O´clock

Hehehe, ja du får ta o jaga rätt på en uppsättning grusiga hjul till Kåtten=)
Sen får det bära av uti det gröna igen ;)
Paddla lugnt nu=)

Nu börjar det ta sig, "snart" hojgarage och pengarna från försäljningen av DRZan ska investeras i något med kåpa...
Väntar bara på att rätt objekt ska dyka upp!:D

Framtiden får utvisa vad det blir, men med på gruppkörningar ska jag!:yoparty
Såg föresten någon dam med SH-tröja på högskolan här i Kalmar, du var för kvick att springa iväg så jag inte ens han hälsa!:D

Ska dra med min SH-tröja också så ni får gärna hälsa osv när ni stöter på mig, även om någon krogrunda är på G så är jag gärna med... kanske lite pre-party hos mig innan?:tuttar
Dock efter 5-10 Januari pga. festligheter i Uppsala.

Hoppas vi syns där ute, staden är inte allt för stor trotts allt!

Last edited:
Ville bara önska er alla ett gott nytt år !!!
Börjar närma sig våren :)

Våren är väl inte mycket o vänta på i detta fina väder:va
Ut på isarna o lek istället:tummenupp
Så här kul kan man ha en onsdag i januari...

Bifogat

• ugglebo2010.jpg
    ugglebo2010.jpg
    122.1 KB · Visningar: 69
Tjena alla här, har flyttat in till kvarnholmen och tänkte höra om det är nån som kan tipsa om garageplats på den här lilla holmen, eget eller gemensamt. Nu står den bedrövligt långt ut i förorten och det går ju inte för sig framåt sommaren, och att ha den på gatan när säsongen börjar är nog ingen hit heller i den här stan som domineras av fylla nätterna långa.

Back