Kalmar-tråden

Hallo alla! Jag var ute och åkte vägarna runt torsås förra helgen, fasen vad grus det ligger i kurvorna :huvet . Det påminner om vårturen förra året.

Men vad gör det när solen strålar!:tummenupp

Vad sägs om en sporthoj fest i Kalmar?
Löningshelgen i april borde vara lämplig och festa in den nya säsongen på.:yoparty

Vad sägs om en sporthoj fest i Kalmar?
Löningshelgen i april borde vara lämplig och festa in den nya säsongen på.:yoparty

Lön?!

...men vafan fest e man väl på på....lite körning oxå kanske (ej i samband med festen :-P)

Får hålla den här tråden rullande angåend körningar! Skulle ju kunna ha nån tid/plats/dag som standard vid fint väder?

Tanken med löningshelgen var att ingen kan skylla på att de inte har pengar.

SH fest i Kalmar hade inte varit fel:tummenupp
Standard för körningar brukar väl vara Söndagar vid Shell select vid Giraffen runt 13 tiden.

Verkar som det kan spricka upp imorgon eftermiddag :) Får hoppas herr polman gjort jobbet rätt!

Shell Giraffen inlagt i den biologiska gpsen!

...godmorgon! Börjar torka upp på vägarna :yoparty

13.00 vid Shell Giraffen då va? Sprid till era vänner, kul om vi blir några stycken!

Last edited:
Börjar bli dags att sparka igång hojjen....nån påväg ut?

Ahhhh Jag har precis lagt på motardtofflorna igen, så nu e jag sugen på lite bus. Faen vilken skillnad det e från crosshjulen:D

Sporthojspub i Kalmar

Var: Pipes of Scottland på Stortorget i Kalmar
När: Lördagen den 26'e april. Från klockan 22:00 och framåt.
Hur: Full och glad. :tummenupp

Några invändningar?

Nån som ska ut idag? :va solen skiner :tummenupp

jag draar ut om en timme eller två :yoparty

SH fest 26:e hmm I´m on!!

Verkade som jag va uppbokad den 26e :va men men kan ju alltid komma ner en sväng å kolla läget!

Söndagsåka imorgon ?? Shell Giraffen 13.00 ??

Last edited:
Idag kl 18:30 körde det en motard över korsningen Norra vägen, - Erik Dahlbers väg....på slangen...hehe...undrar vem det var...jag satt och käkade på fredrikskansgrillen och jagade efter när jag käkat klart...men hittade ingen..

Sen åkte jag förbi pizzeria Milano på Kungsgårdsvägen, och det stod en fladankhoj där och skulle svänga ut på Erik Dahlbers. Jag vinkade glatt och detsamma gjorde fiskebåtsföraren:)
...med följden att kopplingen greppade och han körde rätt in i en cyklist så både han och cyklisten for i gatan:)

vem var det???
Undrade bara om det gick bra.

Last edited:
är det åldersgräns på pipes of scotland? tänkte nämligen dra med mig en 19-åring.. kommer han in tror ni?

Nyheter
Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026

Norton Motorcycles förbered...

GB350S i fokus på Wheels and Waves 2025

Honda var tillbaka i Biarri...

En hyllning till mästaren!

Pressrelease från MV Agusta...

Vinnarhoj från Custom Bike Show

I nästa nummer av Allt om M...

Testhoj hämtas från Sulas MC

Vi åkte till Strängnäs för ...

Transportstyrelsen avvecklar appen Mina fordon