Kallt i morse

capi

en broms på samhällshästen
Gick med
6 Oct 2003
Ort
s-tälje
Hoj
zx6r 98
I morse var det lite halvkyligt i Södertälje men det hindrar inte en Ninja :)
Bluddrade dessutom förbi två smått förvirrade poliser, jag vinkade glatt kompad av det underbara ljudet ur min Viper.

Ahhh, livet är fint, nu är det vår, nästan sommar :yoparty

Hmm, förresten, det är lite halt när det är minusgrader :va
 
ninja_1 skrev:
du e galen va ju askallt i stan...hur kan det då gå å köra i s-tälje????


Inga problem, sedan att bakhjulet spinner loss lite då och då gör det ju bara roligare.... :yoparty :yoparty
 
ninja_1 skrev:
faan jag vill oxå köra..kanske ska palla sig ner i garaget å hämta :D :D


Det är inga problem, ta det lite varligt bara. Vägarna är hyfsat torra men tänk på att det tar ett tag innan däcken blir hyfsat varma. Säg till om du ska titta förbi Telge.
 
capi skrev:
Det är inga problem, ta det lite varligt bara. Vägarna är hyfsat torra men tänk på att det tar ett tag innan däcken blir hyfsat varma. Säg till om du ska titta förbi Telge.

absolut..kanske kan dra en repa i helgen ifall vädret tilllåter :yoparty
 
Jag bor också i Slöddertälje. Har du också 4 mil till jobbet? :va
I så fall :Bugar

/F.rusen
 
capi skrev:
Inga problem, sedan att bakhjulet spinner loss lite då och då gör det ju bara roligare.... :yoparty :yoparty
AAHHH ännu en till som har fattat det roliga :tummenupp
har kört i snart 2 veckor :banana :banana :banana
 
Fy fan vad ni har det bra kan avslöja att i mina trakter va det -24 i nu på morgonen Burrrrrrrrrr
 
Orättvist

F n va orättvist.

Ja hade -22 när jag for på jobbet.



Längtar.....
 
Anneli skrev:
Jag bor också i Slöddertälje. Har du också 4 mil till jobbet? :va
I så fall :Bugar

/F.rusen

:hihi ....Moahahaaa fa vicken asbra felstavning eller snarare rättstavning av denna plats..... :Bugar
"ronna forever" eller "hovsjö rocks" borde vara varje politikers valslogan vart 4:e år.. ja asså när dom e ute o ser sej omkring bland packet i förorten... :lol
tänk jag e beredd att säga att dt snarare är frågan om när istf. om sverige kommer få se sitt första "gated commuity".... sad but true! :yoparty
/E
 
Ernst skrev:
:hihi ....Moahahaaa fa vicken asbra felstavning eller snarare rättstavning av denna plats..... :Bugar
"ronna forever" eller "hovsjö rocks" borde vara varje politikers valslogan vart 4:e år.. ja asså när dom e ute o ser sej omkring bland packet i förorten... :lol
tänk jag e beredd att säga att dt snarare är frågan om när istf. om sverige kommer få se sitt första "gated commuity".... sad but true! :yoparty
/E


Hörru din sprätt! :fatta!

Vet du ens vad du talar om? :va
Jag e hitflyttad från Eskilstuna så jag e väl kanske härdad. :brinnerup Lite skit skadar inte. Sen e faktiskt Slödderstaden ganska fin. Du e välkommen att hälsa på mig när som om du vågar dig utanför dina områden. :D


(nån som har en lägenhet till mig?.. :rolleyes: )
 
Ernst skrev:
tänk jag e beredd att säga att dt snarare är frågan om när istf. om sverige kommer få se sitt första "gated commuity".... sad but true! :yoparty
/E


Nybodahöjden i Stockholm är nästan ett sånt.
 
Kul med alla positiva galna glada svar! Nej, jag har inte 4 mil till jobbet, snarare 5 minuter med ninjan. Jobbar för tillfället på södertälje sjukhus med utbildning av personalen där.

Om du ska till Telge på lördag så går det nog att ordna lite samåkning, på söndag drar Capi till Frankrike en vecka :)

Hmm, vad synd att det är runt 10-15 plusgrader i Frankrike, och att syrrans kille där också har hoj........
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top