Kallllllt!

CSI

Dr Snigel
Gick med
30 Jul 2003
Hoj
KTM SM Prestigé
Varit ute o kört lite....Tror ni att det var kallt eller. Det hela började med att man sitter inne i lägenheten och solen skiner, den riktigt värmer genom fönsterrutan. Skall iväg o lämna lite papper och tänker att nu skall jag ta motarden en sväng. Den startar utan problem och jag ger mig iväg. Mycket rullgrus på vägarna och folk som tittar på en som om man vore lite dum... :kocko . Kör en sväng till min bror som även han tycker att man är :kocko . Kör hemåt igen med fingrar som knappt kan röra sig....

Okej, varför skriver jag då detta. För det första så undrar jag hur ni uppåt landet kan vara ute o köra utan att förfrysa, (jag vet att ni säkert har värme i handtagen med mera), när inte jag kan köra här nere i Falkenberg utan att dö av kyla?
För det andra så ville jag bara berätta om min första tur på motarden i år plus att jag inte har så mycket att göra på jobbet.

Längtar efter lite mera värme :brinnerup

Ha det gott alla supermotardare :yoparty

Jag åkte igår, 2tim sladdandes grusväg å muppade lite skoterspår :D

Jag har vanliga sommarhandskar å barkbusters............... och handvärmare, hehe

Jag var oxå på väg att ta en tur idag. Precis som du så tyckte jag vädret lockade, men på lunchen var jag ute en sväng och alla ideér på att köra frös inne...

I dag var otroligt kallt!
Inte på termometern, men bara svinkallt! :va

Jaja, jag har kört massa gånger redan i år, så det lär ju bli fler snart. :)

Det handlar om att hålla åkandet på en hög huligannivå så löser det sig självt med värmen. Fast handtagsvärmare hjälper såklart...

Neoprenhandskar rekomenderas starkt om man inte har värmare. Med värmare blir det FÖR svettigt med neopren.

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman