CSI
Dr Snigel
Varit ute o kört lite....Tror ni att det var kallt eller. Det hela började med att man sitter inne i lägenheten och solen skiner, den riktigt värmer genom fönsterrutan. Skall iväg o lämna lite papper och tänker att nu skall jag ta motarden en sväng. Den startar utan problem och jag ger mig iväg. Mycket rullgrus på vägarna och folk som tittar på en som om man vore lite dum... :kocko . Kör en sväng till min bror som även han tycker att man är :kocko . Kör hemåt igen med fingrar som knappt kan röra sig....
Okej, varför skriver jag då detta. För det första så undrar jag hur ni uppåt landet kan vara ute o köra utan att förfrysa, (jag vet att ni säkert har värme i handtagen med mera), när inte jag kan köra här nere i Falkenberg utan att dö av kyla?
För det andra så ville jag bara berätta om min första tur på motarden i år plus att jag inte har så mycket att göra på jobbet.
Längtar efter lite mera värme
Ha det gott alla supermotardare
Okej, varför skriver jag då detta. För det första så undrar jag hur ni uppåt landet kan vara ute o köra utan att förfrysa, (jag vet att ni säkert har värme i handtagen med mera), när inte jag kan köra här nere i Falkenberg utan att dö av kyla?
För det andra så ville jag bara berätta om min första tur på motarden i år plus att jag inte har så mycket att göra på jobbet.
Längtar efter lite mera värme

Ha det gott alla supermotardare