Kallio till MotoGp 2009

Riktigt skoj!!!

Vilken säsong det kan bli nästa år !!:yoparty

Åsså Stiggy Racing i Superbike och Supersport...gött!

...Mika känns som en riktig fighter, .....

Det tycker jag inte alls. Visst känns det som att svära i kyrkan, men Kallio känns lite som Biaggi. Om allt funkar går det skitfort men strular det lite eller någon tar i lite så går det lika bra någon annan dag...

Det är ju inte direkt som det är Kallios fighter med Simoncelli, man kommer minnas direkt....

Det tycker jag inte alls. Visst känns det som att svära i kyrkan, men Kallio känns lite som Biaggi. Om allt funkar går det skitfort men strular det lite eller någon tar i lite så går det lika bra någon annan dag...

Det är ju inte direkt som det är Kallios fighter med Simoncelli, man kommer minnas direkt....

Får nog hålla med här, må va hänt att han är finne men tycker han har mer att bevisa i 250 klassen....

Kul med nordbo i stora klassen. Om det går bra för Kallio så kanske det kan smitta av sig på sverige....

Inte för att vare sig F1 eller Rally gjort det, men iaf!

Vi e ena jävla miljömuppar i detta land.

Kallio är grym, en av toppförarna både när han körde 125 som 250.
Vi har ingen nordbo som kan jämföra sig med honom i dagsläget så all heder åt honom, och jag hoppas han lyckas ta sig till samma nivå i stora klassen.

Kallio kör grymt bra och är klart värd att få en chans i motogp också.
KTM har haft en bra hoj, men det känns som den hojen inte passat alla banor. Där Kallio gått långsammare har alla andra KTM'ar oftast gjort det också. Även lite fler maskinfel än Aprilia.
Inte så lätt att knäcka aprilia helt enkelt.
Sen säger jag inte med det att Kallio är bäst, men han är jävligt bra.

grymt kul för han i alla fall! Vilken jäkla dröm!!! Hur blev det nu, vilken kanal måste man ha för att se GP nästa år?

Ja precis, som den där australienska pöjken, vurpa han inte så gick det fort.
Det blev inte mycke av honom, Stoner eller vad han nu hette.......

Ironimode off

Back