Video Kalles vänner 2012 BONUSMATERIAL!!!!!

CBR_fluffy

smoke that tyre!
Gick med
15 Jul 2005
Hoj
ninja stunt, drz stunt
första klippet är ett videosvar till wild out wheelie boyz och deras ghetto sätt att köra hoj på. det roliga är att våran stjärna kalle inte gjorde sig till, utan det såg ut såhär när han skulle vara cool och dingla/svaja med armen :)

den andra är när kalle ska visa hur man klär sig in da hood :hihi

shit vad badass vi e:yoparty......eller?:va

Badass! :yoparty

Gillar moonwalken och riverdancen i elden! :tummenupp :hihi

Tackar! Att få streetcred ifrån INGEL är inte dåligt de :banana :) kände du igen madsens gamla F4i?

Tackar! Att få streetcred ifrån INGEL är inte dåligt de :banana :) kände du igen madsens gamla F4i?

jorå, de där filmerna är värda alla streetcreds de kan få..
nädu, haha, den kände jag inte igen ens när du sa det, ni måste ordnat till den rejält i sådana fall, madsens hoj har jag för mig såg ut som... jag vet inte vad man kan jämföra med, fin va den ju inte på hans tid :)
borde det inte vara med 3-4 hojjar från stockholmsområdet också? tyckte tom jag såg min gamla hoj (guld-cbr, med pearl-white:a kåpor) (som av mig såldes till sundsvall) på annons i Östersund för ett tag sen?

Hahaha, fan så underbara ni är. Det här är riktig hojfilm! :tummenupp

madsens senaste vita f4i var ju fräsh iaf när den inhandlades. ja din 600rr rulla här i östersund en sommar fast sen sålde snubben den och flyttade till uppsala för att jobba på lelles. sen går även andreas gustavssons och marcus_136 gamla hoj i stan med :) kan du cirkla med HDn?

hahahah såg 1 minut innan WOWboyZ där de viftar med händerna! :D :D skitroliga filmer, och köra kan ni ju också! :)

Måste ju bara få säga att jag älskar era filmer! Så jävla sköna. Och speciellt "How to build your own round bar",, "den andra sommaren DEL 2/4" och "Getting the sticker". Dom är mina absoluta favoriter! Fler videos som dom! :tummenupp

Måste ju bara få säga att jag älskar era filmer! Så jävla sköna. Och speciellt "How to build your own round bar",, "den andra sommaren DEL 2/4" och "Getting the sticker". Dom är mina absoluta favoriter! Fler videos som dom! :tummenupp
dom fick vi publicerade på stuntbums.com också "roundbar" och "getting the sticker" så dom gillade dom också :)

Nyheter
MC-mässan 2026

MC-Mässan är tillbaka 23–25...

Bike kör Stark Varg EX!

Under hösten kommer Bike gö...

Customhoj Bike Show 2026

Den 23 till 25 januari körs...

Racing på Kjula Dragway till helgen

Den kommande helgen (23-24 ...

Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup

Harley-Davidson och MotoGP ...

BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien