Kallenortons begravning.

Widlund88

Ny medlem
Gick med
31 Jul 2007
Ort
Stockholm
Hoj
Triumph Speed Triple, 04
Nu är jag nyss hemkommen från Oskars begravning, det var känslosamt men det var otroligt fin och en bra ceremoni. Nu har vi sagt adjö till oskar och får hoppas att han har det bra där han nu är och vakar över oss! Vila i frid Oskar, sov gott
 
Jag med, det var en mycket fin begravning. Det fokuserades på vad Oskar gjort i livet, vilket jag gillade mycket. Var lite skeptisk till att gå på begravning i skinnställ, men det kändes rätt för min del, det var så jag träffade Oskar, umgicks med honom och det är så jag vill ta farväl av honom.

Ställ nu inte till med för mycket dumt i himlen Oskar ;)
 
Har tänk på Oskars nära och kära hela dagen.
Skönt att höra att allt gick bra på begravningen.
Hoppas att Oskar och Stoffe, Röris träffas där borta och
kan köra MC utan att det händer något.
En hälsning till dom närmaste till Oskar ni vet var ni
kan nå mej om ni vill.

Kram Stoffes mamma
 
Vad,när,hur hände detta???? Hur som helst så,sov gott killen var du än befinner dig:gråta :gråta :gråta
 
Ja det var väldigt fint att dom tog upp lite saker från hans uppväxt, de fick mig att tänka tillbaka på alla roliga saker vi har gjort tillsammans under dom 13 åren jag kände oskar. Allt var väll inte alltid bra saker, förekom en hel del bus haha
 
skönt att det blev en trevlig begravning...det känns lite bättre då...tänker på er alla som kände honom ...ta hand om varandra och ta en dag isänder
 
skönt att det blev en trevlig begravning...det känns lite bättre då...tänker på er alla som kände honom ...ta hand om varandra och ta en dag isänder

Det var många vänner till Oskar där,som förutom att ge stöd till hansfamilj även stöttade varandra under begravningen.

Många ögon var tårfyllda,ännu fler kände en stor saknad.

Jag kände dock inte att det var ett avslut,utan kanske början på något nytt för Oskars del.
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top