Kallad till förhör !

Det slog mig just att såndär brev måste vara skitbra att skicka till folk som man vill göra inbrott hos för att se till att de inte är hemma ett visst datum. Ja förutom om de kollar upp det.

Det slog mig just att såndär brev måste vara skitbra att skicka till folk som man vill göra inbrott hos för att se till att de inte är hemma ett visst datum. Ja förutom om de kollar upp det.

NU vart jag orolig, vad får dig att ens tänka i dom banorna.:D

Ringde till polisen imorse för att fråga om jag var misstänkt eller något men fick svaret att jag inte var misstänkt än. Och hon sa bara att det gällde en körning på 2 hjul mer fick jag inte reda på.

Det kom som ett brev på posten inget rek brev.

Last edited:
Ringde till polisen imorse för att fråga om jag var misstänkt eller något men fick svaret att jag inte var misstänkt än. Och hon sa bara att det gällde en körning på 2 hjul mer fick jag inte reda på.

Var du och/eller din hoj där den tiden då?

Okey, men då kanske du kommer ihåg. Var du 60 mil från hemmet med hojen runt det datumet?
Eller var du så stenhög/full att du inte minnns den lilla detaljen.

Okey, men då kanske du kommer ihåg. Var du 60 mil från hemmet med hojen runt det datumet?

Jag har ju varit i området under Juli - Augusti. men i och med att jag inte har något specifikt datum att gå på så kan jag inte säga säkert.

Var runt dom månaderna som jag flyttade.

nåt om 2 hjul.. nja snarare ett hjul va?
håll käften o säg att du inte fattar nåt. nån har sett ditt regnummer när du lekt men inte hunnit göra nåt.
du va inte där punkt.
om dom inte har film.. slå ihop dig med ett par polare o säg att ni bytlånades mycket den dagen. :banana

Konstigt sätt av polisen tycker jag. Lite klurigt att förbereda ett försvar när man inte vet vad som gäller.

Vart var du själv Juli-Augusti? :va

Eller var du också full?

nåt om 2 hjul.. nja snarare ett hjul va?
håll käften o säg att du inte fattar nåt. nån har sett ditt regnummer när du lekt men inte hunnit göra nåt.
du va inte där punkt.
om dom inte har film.. slå ihop dig med ett par polare o säg att ni bytlånades mycket den dagen. :banana

Yes ! Tack för hjälpen. IT WASN´T ME !

Äh dom chansar lite bara. Dom tänker att du kör ju mc så något fel måste du säkert ha gjort.

• Gilla
Reaktioner: HCN
Är rätt vanligt att dom inte specifikt säger vad det gäller innan du är där.

Ang resan så säg att dom får komma till din ort / alt skicka över papperna till närliggande station, börjar dom krångla med detta svara helt enkelt att du inte har nån möjlighet och resa. Garanterar att dom inte åker 60mil för att hämta dej. (såvida du inte mördat/rånat nån, men då skulle du redan vara där)

Annars neka, även om dom har bild/film har du ingen som hällst skyldighet att uppge vem som kört hojen. Kan vara lite värre med ett direkt ansiktskort men funkar faktiskt blåneka ibland på dom oxå:tungan

Last edited:
Var inte det under Juli - Augusti som du hade hojen ute för försäljning och det kom en massa testpiloter? Du tänkte ju egentligen sälja p.g.a. av flytten men ångrade dig till sist eftersom ingen av den långa raden testpiloter köpte hojen trots att de provkörde upprepade gånger....

Var inte det under Juli - Augusti som du hade hojen ute för försäljning och det kom en massa testpiloter? Du tänkte ju egentligen sälja p.g.a. av flytten men ångrade dig till sist eftersom ingen av den långa raden testpiloter köpte hojen trots att de provkörde upprepade gånger....

Den är ju faktiskt helt perfekt ! haha

Jag skulle dratt på det där förhöret och suttit och nickat och hummat och sedan bara sagt att jag tyvärr ej kan vara till vidare hjälp:fakta

Sedan haft en joyride plan med mig i bakfickan som jag skulle droppat på golvet om snuttens uppträdande varit under kritik och innefattat uppspändhet och så.

Ett vaderat kuvert med 300gram pulver,piller och kanyler.
Detta toppat med typ kuvertdelar,brev så min identitet fort kopplas
ihop med den just snutten förhörde.

När jag sen drar lär det bli jävla kalabalik när dom hittar det efteråt och snutten tänker "Nu tar jag den lille skiten":D.

Sen följer väl några dagars intesivt häcklande som slutar med att man får skadestånd då ett skämtpaket som skulle användas mot en annan råkat tappas bland paranoida medaljongsugna hjon

Den är ju faktiskt helt perfekt ! haha

Krångla inte till det mer en du kan reda upp bara, enklast är att helt enkelt säja att det omöjligt kan vara du.

Frågar dom vem det då kan vara har du ingen aning men tydligen någon med nyckel.

Färdigt.

*/ ?>
Back