Det slog mig just att såndär brev måste vara skitbra att skicka till folk som man vill göra inbrott hos för att se till att de inte är hemma ett visst datum. Ja förutom om de kollar upp det.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Det slog mig just att såndär brev måste vara skitbra att skicka till folk som man vill göra inbrott hos för att se till att de inte är hemma ett visst datum. Ja förutom om de kollar upp det.
Ringde till polisen imorse för att fråga om jag var misstänkt eller något men fick svaret att jag inte var misstänkt än. Och hon sa bara att det gällde en körning på 2 hjul mer fick jag inte reda på.
Det kom som ett brev på posten inget rek brev.
Ringde till polisen imorse för att fråga om jag var misstänkt eller något men fick svaret att jag inte var misstänkt än. Och hon sa bara att det gällde en körning på 2 hjul mer fick jag inte reda på.
Det kom som ett brev på posten inget rek brev.
Okey, men då kanske du kommer ihåg. Var du 60 mil från hemmet med hojen runt det datumet?
Eller var du så stenhög/full att du inte minnns den lilla detaljen.

Okey, men då kanske du kommer ihåg. Var du 60 mil från hemmet med hojen runt det datumet?
Eller var du så stenhög/full att du inte minnns den lilla detaljen.

nåt om 2 hjul.. nja snarare ett hjul va?
håll käften o säg att du inte fattar nåt. nån har sett ditt regnummer när du lekt men inte hunnit göra nåt.
du va inte där punkt.
om dom inte har film.. slå ihop dig med ett par polare o säg att ni bytlånades mycket den dagen.![]()

Med bil är det antagligen inte så uppskattad....polisen verkar lägga sina resurser på viktiga saker, körning på 2 hjul.
Var inte det under Juli - Augusti som du hade hojen ute för försäljning och det kom en massa testpiloter? Du tänkte ju egentligen sälja p.g.a. av flytten men ångrade dig till sist eftersom ingen av den långa raden testpiloter köpte hojen trots att de provkörde upprepade gånger....

Den är ju faktiskt helt perfekt ! haha
|
|
Custom Motor Show satsar på över 100.000 besökare
Custom Motor Show ställer ä... |
|
|
Custom Motor Show satsar på över 100.000 besökare
Custom Motor Show ställer ä... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, förlängt Early Bird erbjudande!
Den 3-5 juli slår vi upp po... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, förlängt Early Bird erbjudande!
Boka din plats på Gotland R... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, early bird erbjudande!
Boka din plats på Gotland R... |
|
|
Förarkurser på Nürburgring
Nu är datumen för båda föra... |
|
Brembo presenterar TrackTribe
Brembo presenterar TrackTri... |
|
|
|
21/12 är sista dagen beställning av Katalogen 2026
Stora Motorcykelkatalogen 2... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!
Packa hojen, damma av hjälm... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!
Packa hojen, damma av hjälm... |