Kalla mig störd

Blir det några justa knäskrap?

Nu har jag lirat med den nya kontrollen några dagar & det börjar ordna upp sig. :)

Det var ganska svårt att lära sig köra med denna efter att ha vart invand med den vanliga handkontrollen.

Kan säga att jag förstår hur lite gas de vrider på i MotoGP. Vrider jag bara liite för mycket på gasrullen så blir man avkastad ur sadeln alá highsider.:)

Du måste ju länka till nånstans man kan köpa, har man sagt A får man säga B. :)

Bra jobbat, tack :tummenupp

Mc-relaterade diskussioner? :va

Du har tagit ordet fantasi till en gräns ovan alla oss andra....

Klart att det är MC-relaterat, vad annars?
Motorcykelspel & ett MC-styre till detta. Perfekt för en abstinensstinn hojåkare att stilla det värsta suget med.:)

DU är min idol:yoparty sån vill jag ha!!!:) vore jag rik skulle jag fan ha en hel våning med sjysta spelmaskiner. På Trocadero center i London fanns det hojar som man körde framför en plasma skärm:tuttar

Ja det ska det kunna göra om man läser i informationen, men det är väl snarare PS2 spelen du tänker på som ej är kompatibla med PS3?:va

Ok va bra. Det var "makapären" jag undrade om. Du skrev att den var "kompatibel till playstation" men ville altså veta om det enbart var till ps2 eller om det gällde även ps3.

ps2 spel kan jag spela på ps3 då den är kompatibel.

Last edited:
Ok va bra. Det var "makapären" jag undrade om. Du skrev att den var "kompatibel till playstation" men ville altså veta om det enbart var till ps2 eller om det gällde även ps3.

ps2 spel kan jag spela på ps3 då den är kompatibel.

Då ska det inte vara några problem!

Perfekt present till lillebror! :rolleyes:
Kalas om den finns lite närmare än USA, behöver en till helgen!

"AIR MAIL SHIPPING & HANDLING TO ANY OTHER COUNTRY IS $55.95 "

Är det bra känsla när man andvänder den till t.ex. Tourist Thropy? :)

men hur svänger man med den? vrider man styret eller lutar man de som på en riktig hoj? Finns de någon liknande att köpa i sverige? Såg att de var någon som skrev något om Ica maxi eller något liknande.

Bara ställa in hojen framför tv'n och slakta den där leksaken och bygga upp den igen fast på hojen :D Då först blir det roligt, sen får frugan din stå bakom hojen och tippa den i kurvorna...

och koppla på handtaget på gasen så du gasar på riktigt på hojen med motorljud och allt :D

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman