Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Dumheter är vad det är.
Det är inte ens så komplicerat.Det är lite av ett konstigt yrkesval. Den här kvinnan ska ju se till barnens behov. Vad gör hon? Jo, hennes egna behov är viktigast. Kanske skulle hon fundera ett varv till på om hon valt rätt.
Jag känner människor som är så fula att dom borde åläggas att skyla sig, men det kanske är nästa steg?
Personligen skulle jag vilja bomba alla muslimska värderingar tillbaka till stenåldern......
Detta är ju så sjukt att man knappt fattar det...
Det där kommer att lösa sig, för första gången någon passerar en fartkamera och bara ögonen syns kommer det att lagstiftas i frågan.
Personligen skulle jag vilja bomba alla muslimska värderingar tillbaka till stenåldern......
HAHAHA! Som om dom någonsin skulle tillåta en kvinna att göra något så "fritt" som att få köra en bil, och det för fort dessutom![]()
Den var rolig den! Är du komiker?![]()
![]()
HAHAHA! Som om dom någonsin skulle tillåta en kvinna att göra något så "fritt" som att få köra en bil, och det för fort dessutom![]()
Den var rolig den! Är du komiker?![]()
![]()
Well, problemet är ju att värderingarna redan är stenåldersgamla.
Ehh såg en sådan dära, köra en minibuss på Fleminggatan/S:t Eriksgatan i Stockholm för någon vecka sedan.. Vissa har trots allt "förmåner" eller så hade hon rymt.
Well, problemet är ju att värderingarna redan är stenåldersgamla.
Detta är ju så sjukt att man knappt fattar det...
![]() |
Bike kör Stark Varg EX!
Under hösten kommer Bike gö... |
![]() |
Customhoj Bike Show 2026
Den 23 till 25 januari körs... |
![]() |
Racing på Kjula Dragway till helgen
Den kommande helgen (23-24 ... |
Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup
Harley-Davidson och MotoGP ... |
|