Kalla fakta i kväll...

Blanco

Glad påsk!
Gick med
4 Oct 2004
Hoj
Bmw gs 1200 Adv.
Såg på nyheterna att dom tar upp fallet med Carla Saado som blev brutalt mördad. Kalla fakta hade fått tagit del av barnens inspelade mobilfilmer när Carlas exman hade sina utbrott... Av det lilla jag såg på nyheterna så lider jag som FAN med barnen som fått utstå att vara i närheten av kräket. Och polisen och dom sociala ska fan skämmas!

Det gör ont att tänka sig att det säkerligen finns många fler barn där ute som har det jobbigt hemma.. :(

Detta är alltså ett tips till programmet som går kl 21 på 4an i afton..

"I förhören hävdar mannen att han ville skada Carla lite, kanske skära henne i en axel.

– Så hon skulle förstå att jag menade allvar.

Men, säger han:

– Jag fick en blackout och tappade kontrollen.
Kommer att överklaga

I går eftermiddag träffade advokat Bertil Tengberg sin klient på häktet i Jönköping.

– Han blev bestört över domen. Han står fast vid att han inte hade uppsåt att döda sin före detta fru och tycker inte att det han gjort bör bedömas som mord.

– Oavsett detta menar vi att livstids fängelse är för hårt och kommer att överklaga."

Han skulle ju bara skära lite, det borde ju bli max misshandel, eller vad säger blockflöjtseliten?

För personen är invandrare och många inom poliskåren och andra i samhället vill att de ska själv "sanera sig" tragiskt men sant.

- Idioten får ett skitstraff gentemot vad han gjort
- En person och även mor är mördad för ingenting
- Barnens trygghet är helt förstörd samt deras mor är död
- Våra skattepengar får försörja dessa barn och betala fängelsesviten för fadern
- Och inte ett skit har blivit bättre

Fy fan vad man hatar människan ibland!!!

För jävla dåligt att poliser och åklagare inte tar tag i ett ärende omgående, där barn blivit slagna och känner sig hotade. Det är så man skäms att vara vuxen...

Last edited:
För jävla dåligt att poliser och åklagare inte tar tag i ett ärende omgående där barn blivit slagna och känner sig hotade. Det är så man skäms att vuxen...

Verkligen! människan är fan vidrig ibland.

Socialen och poliser bryter ofta mot lagen även mot infödda Svenskar.Brukar bli billigast för dem på det sättet

Köper tyvärr inte det, på vilket sätt kan det bli billigare? nu har de ett par ungar att se efter, en snubbe att försörja i fängelsesviten m.m.

Last edited:
Verkligen! människan är fan vidrig ibland.

Köper tyvärr inte det, på vilket sätt kan det bli billigare? nu har de ett par ungar att se efter, en snubbe att försörja i fängelsesviten m.m.
Billigare för kommunen men dyrare för samhället alla har sin budget

Last edited:
Ett radikalt sätt att få soc att reagera snabbare är att göra kommunen gärningsmannen är skriven i ekonomiskt ansvarig för fängelsevistelsen. Jag tror det hade gjort soc mer lyhörda.

Nyheter
En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg

Den 22-23 augusti är det da...

Motorcycle Inferno #8

Den 5 september blir Laxhol...

Tiotusentals körde Mälaren Runt