Kalasgazz idag, med film....

• Thread starter Thread starter Robz
  • Start date Start date
Yes - samma.
Kvallen är bättre än Y-tube kan visa, men redan i R1 racers exempel finns det ju skillnad mot mitt klipp i första inlägget som verkar bättre.
Kvallen som jag ser det är "tillräcklig" för ändamålet, men den ersätter inte en "familjekamera" som skall filma allt som är tråkigt.
Vet din fru om att du beter dig såhär i trafiken?
40 bast och ändå så oansvarig :jäs
Tänk på att hon har mandat nog att ta nycklarna ifrån dig!

Vad sa du kameran kostade..... :)

någon som är sugen på ett gruppköp av kameran? Tror jag kan hamna runt 1000kr om vi köper fem......

Vet din fru om att du beter dig såhär i trafiken?
40 bast och ändå så oansvarig :jäs
Tänk på att hon har mandat nog att ta nycklarna ifrån dig!
....

Vadå? Körde nästan lagligt, sedan blev det 90 o jag drog om Jimmy lite försiktigt :confused:
Jag har många uppsättningar reservnycklar... :D

någon som är sugen på ett gruppköp av kameran? Tror jag kan hamna runt 1000kr om vi köper fem......

jag e oxå sugen !!
bara pm:a mig var/när jag ska komma med lovor

Thanx Robz!

Detta kan ju bli precis hur fräckt som helst, tack för tipset !
(ps nä jag har inte hälsat på någon i S.BO med tanke på spiderman. det var lillgrabben som tyckte att jag skulle vara lika cool som han!) :yoparty

Last edited:
De kostar ju 99$ på amazon el va de heter. Frakt lär inte vara nått jättemkt då de inte väger flera ton.

Hm lönt när man kan beställa dem här hemma kring för 1299 kr ? :va
Säkert med garanti osv :)

30% billigare e väl inte piss.
De kostar ju 99$ på amazon el va de heter. Frakt lär inte vara nått jättemkt då de inte väger flera ton.
Enligt mina beräkningar blir det nästan samma ..... jag fick slutpris på 994kr med frakt från mitt ställe.

*** We're sorry. This item can't be shipped to your selected destination. You may either change the shipping address or delete the item from your order by changing its quantity to 0 and clicking the update button below.

*** We're sorry. This item can't be shipped to your selected destination. You may either change the shipping address or delete the item from your order by changing its quantity to 0 and clicking the update button below.

Om du bara kopiera texten som stod där, så klicka lite längre.

Kompisen köpte några på nätet, vet ej vilken sida....
Kika ner till oss på Krusegatan (sydsvenskan) så kan jag visa.

Var köpte ni dessa?[/QUOTE]

nja,, jag tar nog den andra (actioncamen), tror den är bättre om man ska ha den på mcn, tåler vatten, stötar, massa smidiga tillbehör,

denna känns lite klen 30gram? klart jag bara hitta 5 klipp med den på en mc, resten modell flyg o skit, tåler den vatten?, stötar? den tar iofs upp ljud vilket den andra inte gör men inte skoj om man kör kåplöst eller monterar den på en gaffel eller dyligt, mycket brus o skit tyckte jag http://www.youtube.com/watch?v=zn53gooP6K0

nä ActionCam ACT-2k FTW

Nyheter
Nicky Hayden-specialversion – såld för 2,5 miljoner

En exklusiv motorcykel med ...

BMW Motorrad Vision CE

På IAA Mobility 2025-mässan...

Höstrusch för våra fotografer

Inte bara sommarmånaderna, ...

Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär

Efter nästan två decennier ...

Yamaha debuterar med V4 i MotoGP

Yamaha har meddelat att för...