Kaffe, fest och bira tråden!

Bänkat och klart

Grillning på min lilla altan.

Fredag (22/5)
1.Tikki
2.Bully
3.Skåne
4.Juice
5.

Är det någon som vill haka på så skicka PM eller ring.

Möööh jag kom precis på att det e ju gokartbanekörning på tuvis på lördag morgon! Å att jag tänkt fixa iordning hojen på freda eftermidda/kväll hmm

Det ska regna på Lördag, så det är bättre att du kommer och dricker öl på Fredag istället

Tack Zid för en trevlig grillkväll! och tack Tikki för du körde hem mig innan Zid söp mig under bordet!

Det var verkligen trevligt! nästa gång blir det trevligare då jag hoppas att fler dyker upp:D

Hallå, nu har jag kommit hem efter min dagstur. Tack som fan Zid. Trevligt som faan, men nästa gång tänker jag inte vara nykter:fyllisar

om någon råkat åka fel och är på min ö är det bara att titta förbi på java idag söndag.. ska va hemma hela dagen!!

Tack för kaffet igår Exet!
Kul att träffa dom små odjuren.

Last edited:
Ska vi inte passa på att gå ut på någon uteservering o hinka några bärs, innan alla åker på semester. Typ nästa Fredag eller Lördag??

Dags för en fest snart?

Nu e det ju semestertider o folk ska både hit o dit, men ska vi kanske försöka planera in en fest i slutet på augusti eller början på september?

Nu krökade ni iofs rätt hårt på High C o jag missade det för jag bangade ur o får skylla mig själv etc...

Men jag har lovat att kissa i Tikkis öl för att han håller på o luras, o sen har jag haft rätt skoj de gånger vi krökat ihop, så därför tycker jag att vi ska sätta ihop något...

Jag är på:banana
Är det någon som är hemma på semestern går jag gärna ut o tar några öl lite spontant åxå

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT