Kadaffi snackar svenska obs. måste ses

sorry jörgen, brukar inte kolla in den tråden allt för ofta men om du känner dig krängt för att jag missade ditt inlägg i youtubetråden får du be en moderator ta bort min:tummenupp

Nej nej, jag ville bara påminna alla om att jag är snabbast

det där var det tråkigaste jag sett i hela mitt liv, det var så tråkigt att jag var tvungen att logga in och säg det

Kanske är det du som är tråkig. :glömdet

Tänkte just säga att ducatister är tråkiga elevrådstyper...och att motorerna ser lika trista ut som ett bokstöd... och att de bara presterat en enda rolig sak de senaste 20 åren.
HarryParkinsson.jpg

...Men så såg jag att du också kör Ducce :glömdet

Tänkte just säga att ducatister är tråkiga elevrådstyper...och att motorerna ser lika trista ut som ett bokstöd... och att de bara presterat en enda rolig sak de senaste 20 åren.
HarryParkinsson.jpg

...Men så såg jag att du också kör Ducce :glömdet

Har bara haft den i en säsong så jag har inte kommit så långt i fördärvet än. Italienska fordon har charm, emozione, därför kör jag ducce. Har även kört aprilia :)

Hon är vad hon är, muskelsyrran...

Haha, jag är sjukt övertrött! :gnissla:D

Har bara haft den i en säsong så jag har inte kommit så långt i fördärvet än. Italienska fordon har charm, emozione, därför kör jag ducce. Har även kört aprilia :)
Skoja bara, jag är helt omringad av hojgaragegrannar med ducce :D
Tror att HD och Ducce är det vanligaste märket i vårt mekgarage, och de som är där och mekar oftast, vi verkar ha ngn gemensam sjukdomsbild

Jaha, här vare banning på livstid ser jag :mad:

:gnissla
Alla nationaliteter som torskade WWII verkar ju vilja ha en HD, superhett med gamla harleys tom i Japan. Fina grejer ju!

4117580024_62e194cd5c.jpg

skitkul. men det spårade ur lite efter halva filmen då det knappt är hörbart/associerat med texten alls. Första halvan garvade jag som fasiken.

Fick en flashback till Pingu och hans knarkäventyr :D

Ganska tråkigt eftersom allt var osammanhängande och klippt.

Nyheter
En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg

Den 22-23 augusti är det da...

Motorcycle Inferno #8

Den 5 september blir Laxhol...

Tiotusentals körde Mälaren Runt