En polare som kör en kawa zx6r har en ilsket rödlysande FI lampa i instrumentet. Gjorde en läsning och det säger att exhaust valve actuator felar.
Denna ska kopplas från när exupen är bortkopplad så att det ej larmar mer.
Så är det i alla fall på min suki.
Funkar det likadant på en kawasaki? Och i så fall, någon som har koll på vilken kabel som ska klippas?
Denna ska kopplas från när exupen är bortkopplad så att det ej larmar mer.
Så är det i alla fall på min suki.
Funkar det likadant på en kawasaki? Och i så fall, någon som har koll på vilken kabel som ska klippas?